BINKOŠTI 11. 5.
2008 // Leto VIII // Št. 35
UVODNIK
V ČAST SVETEMU DUHU ZA ZDRAVO PAMET …
Tako so
včasih napovedali molitveni namen naši starši in stari starši. Danes, ko ob
tehnološkem in znanstvenem razvoju mislimo, da smo najnaprednejši in
najpametnejši, se nam zdi, da ni potrebno slediti tej modrosti »starih«, ter da
smo tudi modrost, kot dar Svetega Duha, že davno presegli.
Binkoštni
praznik prihoda Svetega Duha nam daje priložnost, da razmislimo, kakšno vlogo
ima Sveti Duh v našem življenju od samega začetka. Ali res lahko umrljivo
bitje, naši starši, »ustvari« nekaj tako čudovitega, kot je življenje? Niti
današnja znanost, si zaenkrat še ne domišlja, da lahko življenje ustvari. Kot
je bil Božji Sin spočet po Svetem Duhu, tako se lahko vsako spočetje novega
bitja zgodi samo v moči Božjega Duha. Tudi mi smo bili torej spočeti po Svetem
Duhu.
Božji duh je
deloval skozi vso zgodovino človeštva, in Sveto pismo velikokrat omenja, kako
je napolnjeval tega in onega preroka, kralja ali druge. Odhajajoči Kristus ga
sedaj po apostolih obljubi vsem; obljubi ga kot tistega, ki bo apostole
tolažil, ko so ostali sami, predvsem pa ga obljubi kot tistega, ki jih bo razsvetljeval
in jim dajal moči, da bodo pogumno pričevali o njegovem vstajenju.
Za kaj so
torej molili naši predniki, ko so molili v čast Svetemu Duhu? Čutili so, da
svet in dogodki na svetu v glavnem niso odvisni od njihovega delovanja in
prizadevanja; čutili so, da velikokrat tudi na stvari, ki se dogajajo v
njihovem življenju, nimajo velikega vpliva; čutili so, da niti to, za kar se
odločajo sami ali kar hočejo narediti sami, ni povsem v njihovih rokah; čutili
so, da je vir moči, poguma in razsvetljenja nekje drugje.
In vse se
začne pri odločitvah, ki se spočenjajo v človekovem srcu in razumu. Niso molili
za intiligentnost, niso molili za veliko mero modrosti, molili so za pamet, in
molili so, da bi bila ta pamet normalna ali zdrava – kot jo je Bog ob stvarjenju
in začetku življenja slehernemu položil v njegovo notranjost.
Če bomo
živeli po tem, kar je Bog položil vsakemu izmed nas globoko v našo notranjost,
bomo tudi mi, s še tako preprostimi dejanji, vedno tudi priče Kristusovega in
našega vstajenja.
p. David
VREDNO SPOMINA
SLOVENSKO
VERSKO SREDIŠČE V GORICI
Pravijo, da so meje padle. Mogoče se zato
večkrat kot doslej tudi peš odpravimo v sosednjo Gorico. Ko stopamo po ozki
ulici nekdanjega judovskega geta (Via Ascoli) proti mestnemu središču, nas tam
ob večerih in nedeljskih dopoldnevih preseneti živahna slovenska govorica. Na
majhnem trgu, poimenovanem po nadškofu F.B. Sedeju, opazimo cerkvico sv. Ivana
iz konca 16. stoletja, kjer je danes sedež Pastoralnega središča za Slovence v
Gorici. Vodi ga g. Marjan Markežič, doma iz Pregare v Istri. Njegov uradni
naziv je Nadškofijski delegat za slovensko pastoralno središče, sicer je hkrati
tudi župnik v Pevmi in Štmavru. Pri delu s slovenskimi verniki v Gorici mu
pomaga kaplan Alessio Stassi, doma iz Števerjana.
Ob razmejitvi med Jugoslavijo in Italijo leta
1947 je sicer v Goriški nadškofiji ostala številčna slovenska manjšina, ki je v
večjem delu krajevne katoliške Cerkve našla svojega iskrenega zagovornika. To
še danes dokazuje vidna dvojezičnost, npr. napis na Nadškofijskem ordinariatu v
Gorici, uradovanje škofijske pisarne, škofov vikar za Slovence msgr. Oskar
Simčič. Že leta 1947 so nekateri slovenski duhovniki tedanjemu nadškofu C.
Margottiju predlagali ustanovitev samostojne slovenske župnije v Gorici. Na žalost
se ta pobuda ni uresničila, tudi zaradi zapletenih političnih in mednacionalnih
odnosov. Kot nekakšno nadomestilo je bila sredi oktobra 1947 ustanovljena
slovenska dekanija v Štandrežu. Ob tem je nadškof Margotti dovolil, da so se
slovenski duhovniki v Gorici pridružili tej dekaniji ne glede na dekanijske
meje, četudi ideje o ustanovitvi mestne župnije niso opustili. Ponovno so jo
obudili v času nadškofa A. Pangrazia (1962-1966), uresničitev pa je ta zamisel
dočakala leta 1972 z ustanovitvijo Pastoralnega središča za Slovence v Gorici.
Tedanji goriški nadškof Pietro Cocolin (1967-1982), po rodu Furlan, je bil tudi
sicer Slovencem zelo naklonjen. Tako je poleti 1978 v uradnem nadškofijskem
glasilu Folium ecclesiasticum objavil posebna pravila glede slovenskega jezika,
ki so ga postavljala ob bok italijanščini pri delovanju Goriške nadškofije.
V duhu apostolskega pisma Christus Dominus je
nadškof Cocolin pastoralnemu središču za Slovence podelil vse pristojnosti
personalne župnije, to je župnije brez lastnega ozemlja, čeprav formalno
pastoralno središče ni doseglo tega statusa. Še danes se lahko slovenski
verniki v Gorici na to središče obračajo ne glede na obstoječe župnijske meje.
Seveda pa slovenska beseda v goriški Cerkvi
ni omenjena samo na Pastoralno središče za Slovence v Gorici. Slovenske maše,
ki jih darujejo slovenski duhovniki, so tudi v okoliških župnijah (Štandrež,
Sovodnje, Podgora, Pevma, Štmaver, Števerjan). Ta praksa se je ohranila tudi v
nekaterih drugih mestnih župnijah, kjer so slovenski katoličani že dolgo
prisotni (goriška stolnica, sv. Ignacij na Travniku). Poleg tega je že nadškof
Pangrazio določil, da je obvezno članstvo vsaj enega slovenskega duhovnika v
Škofijskem pastoralnem svetu, ki je nastal leta 1965 na podlagi določb II. vatikanskega
koncila.
Renato
Podbersič ml.
ZNAMENJA
EKOLOŠKA
SPREOBRNITEV
PREJŠNJI TOREK
Prejšnji torek, 6. maja, je potekalo v
Bruslju letno srečanje med evropskimi političnimi voditelji ter zastopniki
Evropskih Cerkva in tistih verskih skupnosti, ki izpovedujejo vero v enega
Boga.
Voditelj srečanja, slovenski predsednik vlade
Janez Janša, je imel ob sebi predstavnike Evropskega parlamenta in Evropske
komisije; zastopnik Katoliške Cerkve, slovenski kardinal dr. Franc Rode pa predstavnike
kardinalskega zbora ter zastopnike različnih Cerkva in verskih skupnosti v
Evropi.
PREDSEDUJOČI
Slovenski vladni predsednik je povzel
sporočilo srečanja v soglasnost vseh navzočih glede odgovornosti za stvarstvo
in za prihodnost našega planeta. Vsebinski del pa je g. Janša strnil v predlog,
ki ga je izrekel pokojni papež Janez Pavel II. kot zahtevo po »ekološki
spreobrnitvi.«
POT SKROMNOSTI
Kardinal dr. Franc Rode je opomnil, da Sveto
pismo ne govori predvsem o naravi pač pa o stvarstvu. Ugotavljal je, da je
težko reči, da smo odgovorni za naravo. Tudi zato, ker če govorimo o »naravi«,
nehote vključujemo misel, kakor da govorimo o dobrini, ki nima mej. Če pa se pogovarjamo
o stvarstvu, se približamo naši skupni odgovornosti za ta čas in prihodnost.
Nadaljeval je: »V današnjem svetu smo poklicani k zmernemu slogu življenja in
ne k razsipnosti, da ohranimo zemeljske dobrine stvarstva in jih delimo z
ubožnejšimi ljudstvi.«
NOVO ZASTOPSTVO
Škof Van Luyn je predlagal, naj Evropska
unija imenuje Visokega predstavnika Prihodnjih rodov in ga postavijo ob bok
Visokemu Predstavniku Unije za Zunanje zadeve. Predlagal je, naj oba postaneta podpredsednika
Evropske komisije. Na ta način bi Evropska unija lažje videla ne le trenutna
vprašanja, ki jih mora reševati, marveč tudi ona, ki so na obzorju in jih bodo
morale reševati prihodnje generacije. Tako bi dobila Evropska unija novo vizijo
s pogledom v bližnjo in bolj oddaljeno prihodnost.
Nakar je sklenil, da bi bila taka pobuda: »jasno
znamenje našemu zaupanju v Evropo, ki bi na ta način izpričala solidarnost
onkraj ozemeljskih in časovnih mej.«
STVARSTVO – STALNO SPREMLJANJE
Voditelj Švedske Luteranske Cerkve Anders
Harald Wejryd je poudarjal, da so vse vere dolžne delovati zoper nasilne
klimatske spremembe. To je vprašanje, ki ne zadeva le tehnične rešitve, marveč
je v prvi vrsti zadeva »morale, pravičnosti in enakosti.«
Predsednik Evropskega parlamenta Hans-Gert
Poettering je dodal upanje, da bodo Evropske institucije poglobile dialog z
verskimi skupnostmi, kakor naroča Lizbonska pogodba v 17. členu, ki zahteva
dialog s Cerkvami , ki je »odprt, pregleden in reden«.
O MEJAH
EKONOMIJE
Vsa moderna ekonomija in ekonomska znanost
sta naperjeni v materialno blagostanje… Seveda nihče ne bo silil ekonomske
znanosti, naj študira duhovne vrednote… a po drugi strani ta znanost ne sme
izgubiti izpred oči sredstvenega značaja svojega področja: matarialno
blagostanje je zgolj sredstvo, važno sredstvo, a nikdar cilj.
Milan Komar, Razmišljanja ob
razgovorih; str 197-198.
Zbral Gašper Rudolf
IZ SLOVARJA
»Č« KOT
ČAS
Sreča ali bolje Božja previdnost hoče,
da nekatere življenjsko nujne stvari prejmemo vsi že ob rojstvu. Sodobna
miselnost pa dela na tem, da bi si prizadevali za odvečne stvari, za veliko
odvečnih stvari!
Modrec z vzhoda se vprašuje: Ali je
možno, da ljudje preživijo čas skupaj, ne da bi se tega zavedali? Da delajo
skupaj, ne da bi postali bolj srečni? Da letijo v vesolje in pozabljajo na neskončnost?
Živijo le malo let in prezirajo večnost?
Med stvarmi, ki jih
podedujemo vsi, je gotovo čas. Dnevi, ure, noči so naši močni zavezniki.
Smešni so ljudje, ki
prikrivajo svoja leta, gube ali očala. Razjokal bi se nad ljudmi, ki si uničujejo
življenje »kar tako«. Jezil bi se na ljudi, ki uporabljajo dneve kot da so
telefonski žetoni – zahtevajo takojšnje odgovore in so obsedeni od mita 'vse
takoj'.
V naših hišah imamo
ure. So obešene na stene ali razstavljene po pohištvu. V škatlicah ležijo
vsakovrstne ure: majhne, dragocene, žepne, ure priznanih znamk, starinske,
ljubiteljske, zbirateljske.
Nekoč so živeli od
časa, danes se od časa umira.
Umre tisti, ki beži
pred časom v drogo. Umre, kdor beži pred časom s tem, da navije svoj Kawasaki
na 250 km/h.
Umre, kdor beži pred očetovstvom v želji po lažni svobodi. Umre, kdor postane
hitro pomemben in kdor ne postane nikoli. Preveč ljudi je že mrtvih, čeprav še
živijo.
Čas zahteva, da
vsakdo od nas obogati svoje življenje z bogastvom, ki je vredno truda.
Pravi ljudje ne
pozabijo svojega izvora, se ne ustrašijo poti, ki jo morajo prehoditi in
vsakodnevne drobne stvari vzamejo zares. Pravi ljudje vedo, da ne morejo
spremeniti smeri vetra, zmorejo pa obvladati jadra. Pravi ljudje vedo, da čas
lahko blaži ali zaostri, omogoči spominjanje ali pozabo. Pravi ljudje znajo
živeti kot levi ali kot jagnjeta, kot ovce in kot volkovi, kot kače in kot
golobje.
Kristus je rekel, da
je prišel, da bi ločil otroke od staršev, žene od mož, da bi prinesel ogenj, da
bi razkrinkal pobeljene grobove.
Najbolj očarljiva
obveznost je investicija časa, ljubezni in fantazije v mlade.
Naši očetje in stari
očetje so imeli navado reči: »V mojih časih…«
Kitajski pregovor nas
spomni, da ena generacija posadi drevesa, druga uživa njih senco… Prevečkrat
naši stari očetje niso posadili vseh dreves, ki so jih nameravali ali so se jim
mnoge sadike posušile ali pa so mladi izbrali druga drevesa in druge sence.
Življenje lahko
razumemo tudi, če se oziramo nazaj, a ga moramo gledati naprej - še posebej
mladi. Gledati v prihodnost pomeni dati smisel in pomen času ali, če hočete,
tej uri.
Po Antoniu Mazziju priredil Cvetko Valič
PABERKOVANJA
RAZISKAVA O BRANJU
SVETEGA PISMA
V Vatikanu so 28. aprila na novinarski konferenci predstavili rezultate raziskave
o branju Svetega pisma. Raziskavo je agencija GfK - Eurisko izvedla pod
pokroviteljstvom Katoliške biblične federacije ob pripravi na Škofovsko sinodo
s temo: »Božja Beseda v življenju in poslanstvu Cerkve«, oktobra 2008. V
raziskavo so vključili osem evropskih držav (Veliko Britanijo, Nizozemsko,
Nemčijo, Španijo, Francijo, Italijo, Poljsko in Rusijo) ter ZDA. Anketirali so
13.000 udeležencev različnih veroizpovedi. Iz raziskave razberemo, da je 20%
vprašanih Špancev, 27% Italijanov in 26% Britancev v zadnjih dvanajstih mesecih
prebralo vsaj en odlomek iz Svetega pisma. V nekoliko večjem odstotku so Sveto
pismo brali Poljaki (38%) in Rusi (35%), v samem vrhu pa so v ZDA, s 75%. Nemci
(30%), Italijani (31%) in Poljaki (34%) najraje poslušajo nagovore, medtem ko
so vprašani v Veliki Britaniji, Rusiji, Španiji in Franciji izjavili, da so jim
bližji televizijski prenosi bogoslužnih slavij in oddajanje drugih verskih
vsebin. Sveto pismo v molitvi uporablja manj vprašanih. Tudi tu vodijo
Američani, 37% jih pri molitvi uporablja svetopisemska besedila. V sorazmerno
velikem odstotku so še Poljaki (32%), na dnu lestvice so Nemčija s 13%, Italija
9% in Španija s samo 6%.
V domovih anketirancev v večini primerov
imajo vsaj en izvod Svetega pisma. Izjema je Francija, kjer je manj kot 50%
vprašanih izjavilo, da imajo doma izvod Svetega pisma. Francija je prav tako
edina država, kjer prevladuje mišljenje, da se v šoli ni potrebno učiti vsebin,
ki so povezane s Svetim pismom. Iz raziskave razberemo, da je veliko več
tistih, ki imajo svetopisemska besedila za »pristna«, kot pa tistih, ki jih
smatrajo kot »lažna«, prav tako je več tudi tistih, ki se jim zdijo »zanimiva«
(odstotek niti v eni državi ni pod 75%). Večina tudi pravi, da svetopisemska
besedila ni tako enostavno brati in razumeti (65% vprašanih v Evropi).
SVETOVNI
DAN MLADIH
V preteklih dneh so objavili teme in svetopisemske odlomke za kateheze na
Svetovnem dnevu mladih v Sydneyu. Teme so izbrali v Papeškem svetu za laike.
Glavna tema katehez bo: »Prejeli boste moč, ko bo Sveti Duh prišel nad vas, in
boste moje priče« (Apd 1, 8), v katerih gre za razmislek o Svetem Duhu in
poslanstvu v Cerkvi in svetu. Prva kateheza ima naslov: »Poklicani smo, da
živimo po Duhu« (Gal 5, 25), druga: »Sveti Duh je duša Cerkve« (1 Kor 12, 13),
in tretja: »Poslani v svet: Sveti Duh, prvi posrednik oznanila«.
Aleš Rupnik
Vrtnica in vijolica
Učiteljica
hoče razložiti otrokom razliko med vrtnico in vijolico. »Predstavljajte si, da gre po cesti elegantno oblečena dama. To je
vrtnica. Za njo koraka preprosto bitje s povešeno glavico. Kdo je ta?«
Martina:
»Jaz vem. Ta je njen mož!«
IZ ŽUPNIJ
KAPELA
INTERNETNA STRAN NAŠE ŽUPNIJE
Aleluja! No,
pa smo na svetovnem spletu. Klikni na http://zupnije.rkc.si/go-kapela/ in si
tam. Poglej, preberi, shrani kot zaznamek in če imaš kakšno pripombo ali
komentar, piši. Hvala!
POHVALE
Veroučencem
in njihovim staršem se zahvaljujemo za sodelovanje v adventni akciji »Otroci za
otroke«, akciji Aninega sklada »Pomoč družinam z več otroki« in akciji
»Posvojitev na daljavo«. Za slednjo je bilo v času posta darovanih 272,50 €,
nabirka na Veliki četrtek pa je znašala 258,08 €. Bog plačaj za vaš prispevek
in trud. Še posebej velja pohvaliti sodelovanje učencev 6. razreda in njihovega
kateheta p. Davida, saj so zbrali kar polovico sredstev.
SLIKA SV. DRUŽINE
Na
včerajšnjem vseslovenskem pastoralnem dnevu v Celju je družina Gregorič v imenu
naše župnije sprejela podobo sv. družine. Za sodelovanje se ji zahvaljujemo in
ji hkrati čestitamo za odprtost življenju. Pri današnji sv. maši ob 10:00 bomo
to podobo slovesno sprejeli. Nato bo skupaj z molitvenim križem romala po naših
družinah. Zato, drage družine, prijavite se za sprejem slike in križa.
KRST
Zakrament sv.
krsta sta prejela: v nedeljo, 27. 4. Taj
Peršolja, sin Matjaža in Romine Peršolja, Iztokova 46 v Kromberku, danes pa
je bil krščen Nik Pečenko, sin Deana
Pečenka in Metke Terpin iz Rutarjeve 6. Staršem in botrom novokrščencev želimo
poguma in pričevalne ljubezni.
POROKA
Naš rojak p. Rafko Slejko, župnik v Mošnjah na Gorenjskem, je
blagoslovil zakon svojega nečaka Janija
Žvoklja z Varde in njegove izvoljenke Natalije
Rijavec iz Dornberka. Poroka je bila v soboto 3. 5. Mladoporočencema želimo
veliko božjega blagoslova.
KRISTUS ODREŠENIK
STARŠI
Danes in v torek se srečamo s starši 2. in 3. razreda. Prihodnjo
nedeljo (brez ponovitve naslednji torek) pa s starši birmancev.
POUČNO
POTOVANJE
Šola verskega poglabljanja prireja
obisk znamenite opatije Sesto al Reghena, Šole za izdelavo mozaikov v
Spilimbergo in obisk razstave z naslovom »Bog in dobrine« v vili Manin
(Codroipo) v soboto, 24. 5. z odhodom pri cerkvi ob uri, ki jo bomo sporočili
prihodnjo nedeljo glede na vrstni red programa. Ob vpisu vplačamo akontacijo
20€.
Prijave sprejemamo v zakristiji in pri
ge. Valentini samo še do jutri zvečer.
BIRMANCI
Do prihodnje nedelje moramo urediti
prijave za počitniški teden, za katerega smo rezervirali teden od 26. 6. do 3.
7. na Vojskem. Zberimo se!
NAŠI
RAJNI
Poslovil se je Avgust Rožič (66), z Ledin 16. Pogreb je bil na Stari gori 25. 4.
V Batah pa je bila pokopana 7. 5. Ljudmila
Gulin (97) iz ul. Gradnikove brig. 39.
Naj počivata v miru!
KROMBERK VOGRSKO
PRVO OBHAJILO
V Kromberku bo prihodnjo nedeljo, 18. 5. prvo sveto obhajilo med mašo ob 10:30 (ta dan bo maša na Vogrskem ob 9:00).
SVETA TROJICA
Na prihodnjo nedeljo svete Trojice bo maša tudi v cerkvi Svete Trojice ob 16:00.
PRIPRAVA NA KRST
Tečaj priprave staršev na krst otrok prične v sredo, 14. 5. ob 20:00 v Kromberku (tečaj bo vsako sredo do 11. 6.).
KRSTI
V
nedeljo, 4. 5. je bil na Vogrskem krščen Filip Marcovich, danes pa v
Kromberku Luka Mervič, Keti Pinosa, Etien Kavčič, Andrej Humar, Rok
Pavlin, Brina Hvalič in Megi Zucchiati. Staršem čestitamo za pogum, da
ste otrokom dali življenje in jim omogočili tudi duhovno bogastvo
Božjih otrok. Krst otroka je priložnost za ureditev in poglobitev
povezave med seboj in z Bogom za vso družino.
SOLKAN
BINKOŠTI
Iskrena dobrodošlica starejšim in bolnim, ki se danes
udeležujejo prazničnega bogoslužja. Zahvaljujemo se jim za njihov vsakodneven
skriti prispevek pri graditvi župnijske skupnosti. Naj jim Sveti Duh trenutek
za trenutkom vliva moči za vztrajanje skoz vse preizkušnje! Hvala članicam ŽK,
ki omogočajo današnje srečanje.
ŠMARNICE 2008
Otroci s spremljevalci ob 18:30 (da je lepo, poskrbi
'orkester' kitaristov), odrasli ob 19:00. Družine: vsaj trenutek vsak dan
skupaj pokažejo Mariji, da so njeni. Ljubezen je iznajdljiva.
SREČANJA STARŠEV
v torek, 13. 5. ob 20:00 4. razred;
v četrtek, 15. 5. ob 20:00 5. razred (9).
SVETOPISEMSKA SKUPINA
V sredo, 14. 5. ob 20:00.
NAŠI RAJNI
27. 4. je dotrpela 85-letna Dragica (Karla) Pellegrini roj.
Leban, IX. Korpus 52 a, 29. 4. pa 63-letni
Boris Šturm, Šolska 13. Jezus jima je z vnebohodom odprl nebesa, kjer
naj doživljata večno luč in počitek. Sveti Duh Tolažnik naj potolaži srca
sorodnikov!
ŠEMPAS - OSEK
SREČANJA S STARŠI
Srečanje
s starši 2. razreda bo v ponedeljek, 12. 5. in 1. razreda v sredo, 14. 5.
Srečanja so v Šempasu ob 20:00 v veroučnih prostorih.
SLOMŠKOVO BRALNO PRIZNANJE
Bralci
Slomškovega bralnega priznanja se za pogovor in delavnico zberete v soboto, 17.
5. ob 13:30 v veroučnih prostorih. Pogovorili se boste tudi o romanju na
Ponikvo.
PRVOOBHAJANCI
V
Oseku bo praznik prvega svetega obhajila v nedeljo, 18. 5., v Šempasu pa v
nedeljo, 25. 5. V teh dneh se s prvoobhajanci in njihovimi družinami srečujemo
ob mizi evharistične daritve. V petek, 16. 5. se zberemo v cerkvi v Šempasu ob
17:30, ko boste opravili spoved, prav tako bodo priložnost za spoved imeli tudi
starši in drugi.
ROMANJE H KORENINAM
Z
birmanci romamo v Oglej, Gradež in Štivan v soboto, 7. 6. Prijavite se v
zakristiji.
NAŠI RAJNI
V četrtek, 24. 4. smo se v Šmihelu poslovili od
pokojne Elvire (Vere) Šafarič (76), Šmihel 50a; v nedeljo, 27. 4. pa pri sv.
Luciji v Vitovljah od pokojnega Marija Živca (83), Vitovlje 43a. Domačim
izrekamo sožalje, drage pokojne pa priporočamo v molitev.
ŠEMPETER
SREČANJA V TEM TEDNU
v ponedeljek,
12. 5. ob 20:00 srečanje za Župnijsko karitas,
v torek, 13.
5. ob 20:00 začetek skupne priprave staršev na krst,
v sredo, 14.
5. ob 20:30 srečanje za starše (g. Slavko Rebec),
v četrtek,
15. 5. ob 20:00 srečanje za starše 5.(8) in 7. razreda.
PRIPRAVA NA 1. SV. OBHAJILO
Prvoobhajanci
se duhovno pripravljajo na prejem 1. sv. obhajila z obiskom šmarnic. V sredo,
14. 5. ob 8:00 ali 16:00 se bodo starši udeležili delavne akcije čiščenja
cerkve in urejanja okolja. V petek, 16. 5. ob 17:00 bo spoved prvoobhajancev in
njihovih domačih, po maši pa bo generalka praznovanja. V nedeljo, 18. 5. bo ob
10:00 praznovanje 1. sv. obhajila za 18 otrok naše župnije.
SKUPNA OZNANILA
ŠMARNICE
Vstopili smo v čudovit
Marijin mesec maj, ko častimo Mater božjo z vsakodnevnimi šmarnicami: Marijine
pesmi, litanije in šmarnično branje. Tudi doma naj nas na Marijo spominja
»Marijin oltarček«, ki ga pripravimo tako, da pred Marijino podobo ali kip
postavimo sveže rože.
VERA IN LUČ
Srečanje
goriške skupine Vera in luč bo v nedeljo, 11. 5. ob 15:00 v Šempetru pri
Gorici. Lepo vabljeni.
BINKOŠTI NA VITOVLJAH
Vabimo
vas, da se v nedeljo, 11. 5. udeležite binkoštnega shoda na Vitovljah. Ob pesmi
zvonov in molitvi se bomo pripravljali na obhajanje mašne daritve, ki bo ob
16:00. Pol ure pred mašo bo v cerkvi šmarnična pobožnost. Lepo povabljeni.