6. VELIKONOČNA NEDELJA 27. 4. 2008 // Leto VIII // Št. 34
UVODNIK
MOJ VELIKI BRAT
Morebiti se je začelo tako: ljudstvo je bilo
nezadovoljno. Hotelo je imeti kaj več od življenja, recimo temu višji
standard (početi kaj življenjsko nenujnega). Imenitniki so se
domislili: naredimo areno, na sredo postavimo par ničvrednih (ali
škodljivih) ljudi, spustimo mednje zveri in glejmo.
Publika je
obnorela! Mlado in staro, profano in pobožno je drlo na ta milostni
kraj in uživalo, nadvse uživalo. Ljudstvo je bilo spet srečno, oblast
tudi – na prefinjen način se je znebila krščanske golazni, ki je
podpihovala in vznemirjala ljudstvo brez možganov.
Tako so se rodili resničnostni šovi.
Nič
novega torej. »Big brother«, pionir njihove vrste, je moderna arena z
ljudmi in zvermi. Sprva se vse zdi kruto. Kdo bi spustil zveri med
ljudi. Saj nikomur ne privoščimo mučenja. A s temi nesmiselnimi ugovori
se mučimo le v začetku. Slaba vest pod pritiskom zanimivosti in užitka
kaj kmalu potihne. Počasi se nam zdi zabavno gledati boj z zvermi.
Postane nam ljubko, kako špricne kri iz aorte. Potem že čakamo, kdaj
bodo pridušeno popokala rebra. Prav kmalu si že sami želimo zasaditi
zobe v igralce. Nestrpni postajamo ... »Jaz bi jim pokazal, tej golazni
...«
To ni oddaljena stvar. Še malo resneje je postalo. Zdaj se
javljajo prostovoljci, da bi jih spustili v areno. Tudi zveri ni več.
Zdaj smo zveri gledalci, ki se naslajamo nad dogajanjem v areni. In
obračamo palec, zdaj navzgor zdaj navzdol. Kdo si več upa? Kdo si upa
prestopiti mejo spodobnosti in okusa? Kdo si upa s kom v posteljo? Kdaj
bo kdo koga pretepel? Poglejte se v ogledalo, če so se vam med
zanimivim dogajanjem v hiši Big brother podaljšali zobje.
Naši
otroci so seveda z nami. Naj se imajo lepo. Naj se učijo. Morda pa jih
bomo kdaj s ponosom gledali v areni in z navdušenjem pokazali: »Glejte,
ta, ki si upa gol plesati po hiši, ta je pa naš!«
Ne vem, kdo se mi
bolj smili. Izbiram med ljudmi, ki so v tisti najbolj opazovani hiši v
Sloveniji, ker ravnajo z njimi slabše kot z živalmi (in ker si tega
sami celo želijo), med nami, ki jih gledamo in med našimi otroki, ker
rasejo v času brez mej (takih in drugačnih) ... In se ne morem odločiti
...
Marko Rijavec
VREDNO SPOMINA
FLAGELLUM DEI - BIČ BOŽJI
Med ljudstvi, ki so v zatonu rimskega
imperija po geografsko najbolj primernem in že od prazgodovine dalje
tudi najbolj prometnem koridorju med Srednjo Evropo in Apeninskim
polotokom z različnimi nameni (naselitev ali plenitev) potovala in drla
čez današnje slovensko ozemlje proti Italiji, so bili tudi Huni,
nomadsko ljudstvo mongolskega izvora. Bili so odlični jezdeci, spretni
bojevniki, vešči lokostrelci v diru, ki so s pridom uporabljali usnjeni
laso. Njihov prodor v Evropo okoli leta 370 velja za začetek t. i.
selitve narodov, ki je v mnogočem spremenila naselitveno, kulturno ter
civilizacijsko podobo stare celine. »To je konec sveta« je zapisal
milanski škof sv. Ambrozij, ko je opisoval nastop Hunov. Leta 534 je
Hunom zavladal kralj Atila, država pa je segala od srednjeazijskih step
do južne Nemčije, s središčem v Panoniji, njihovi vpadi čez meje rimske
države pa so vzbujali strah, ki je dosegel vrhunec leta 452, ko so
oblegali in oplenili Akvilejo (Oglej) ali leto prej (451), ko so na
pohodu v Galijo (Francija) v boju z rimsko vojsko bili hudo poraženi.
Poraz je omajal do tedaj neokrnjeno podobo Atile – neizprosnega
in zanesljivega voditelja. Atila je nenadoma umrl leta 453, to pa
je pomenilo tudi zaton ne le hunske države ampak sploh Hunov. Na
slovenskem ozemlju so Huni zapustili le nekaj materialnih sledi, kar
priča o tem, da se tu niso dlje zadrževali, zato pa se je v ljudskem
pripovedništvu ohranil spomin na Hune in posebej na njihovega kralja,
ki se je v evropski in tudi slovenski ljudski spomin zapisal
zavoljo svoje uničevalne moči kot flagellum Dei = »bič božji«. V
ljudskem pripovedništvu so takšne npr. pripovedke o pesjanih ali
pasjeglavcih, o Psu Marku, ki da je prav sam Atila. Takšna je tudi
ljudska pripoved o slovenski kraljici iz nadiških dolin, ki ji je
hunski vladar odvzel zemljo, pred njim pa se je zatekla v Landarsko
jamo. To pripovedko je upesnil A. Aškerc v pesmi Atila in slovenska
kraljica. Med ljudsko izročilo o Hunih, posebej o Atili štejejo tudi
ledinske imena, ki zaznamujejo bajeslovni Atilov grob. Atila naj bi bil
pokopan v treh krstah, zlati, srebrni in železni v Tolminu, njegov grob
pa naj bi na zahodnem slovenskem ozemlju bil tudi v Števerjanu
(Valerišče), kjer naj bi hunskega kralja pokopali štirje vojščaki, ki
so jih po vrnitvi v tabor ubili, da nihče nikoli ne bi zvedel za njegov
grob, v katerega so zakopali tudi kraljevi zaklad. Ljudska etimologija
s huni povezuje nastanek imena vasi Vogrsko. Bolj radovedni si o Hunih
in Atili lahko preberejo npr. v razpravah T. Knifica, Hunski
sledovi v Sloveniji (Ptujski arheološki zbornik, 1993, 521-542) ali Z.
Šmitka, Aspetti comparativi della tradizione popolare a proposito di
Attila tra Slovenia e Italia (katalog razstave Attila e gli Unni, Oglej
1995, 107-112).
Drago Svoljšak
ZNAMENJA
IGRATI NA SREČO ALI BITI SREČEN? (4. del)
BASEN
MIŠ
Miška
opazuje skozi špranjo v zidu stare hiše gospodinjo, ki odpira čudno
škatlo. Take škatle je miška že poznala. In si reče: »V škatli ima
gospodinja piškote!« Ko pa gospodinja dvigne, kar je v škatli, miški
zastane dih. V rokah je imela mišelovko.
Miška steče čez dvorišče in vpije: »V hiši je mišnica! V tej hiši je mišnica!«
DRUGE ŽIVALI
Teče
mimo kure, ki brska po dvorišču in brezskrbno kokodaka. Pove ji, kaj je
v hiši. Kokoška pa: »Gospa Miš, to je resen problem. Nima pa nobenih
posledic zame, zaradi mišelovke se pa res ne bom vznemirjala!«
Miška
stopi k prašiču: »V hiši je nevarnost-mišnica!« Prašič miško pozorno
posluša, z njo sočustvuje in reče: »Gospa Miš, zelo mi je žal, ampak
jaz ne morem nič in tudi nočem imeti nič s to zadevo. Bom pa molil zate
in za vse, ki jim grozi nevarnost. Bodi prepričana, da si v mojih
dobrih željah in molitvah!«
In že je zgrožena miška pri kravi: »V
hiši je mišnica! V hiši je mišnica! Kdor vstopi, je v nevarnosti!«
Krava odgovori: »Oh, gospa Miš, žal mi je za tiste, ki bodo šli v
nevarnost. Vem pa, da zaradi tega ne bo padla z mojega vampa niti ena
dlaka. Vsak odgovarja zase!«
MIŠKA SE JE VDALA
Miška se je vdala v usodo. Nihče ni opazil nevarne povezave med mišelovko in seboj.
Ponoči pa se zasliši odsekan pok. Sprožila se je mišnica.
Gospodinja
pohiti gledat kaj se je ujelo. V temi ni videla, da se je ujel rep
strupene kače. Kača je pičila gospodinjo. Gospodar je gospodinjo takoj
odpeljal v bolnišnico. Čez dva dni se je vrnila domov z vročino.
NAKAR SE ZVRSTIJO
Gospodar je vedel, da se vročina zdravi tudi z dobro in svežo kurjo juho. Zato je kokoško zaklal in ženi skuhal juho.
Bolezen pa se je slabšala. Na obisk so prihajali prijatelji in sorodniki. Da bi jih pogostil, je gospodar zaklal prašiča.
Na žalost je žena umrla. Na pogreb je prišla množica. Da bi vse pogostil, je gospodar dal zaklati kravo.
Miška pa je vse to opazovala skozi svojo špranjo…
NEVARNOST – ZA KOGA?
Kadar
boš bral ali slišal, da je kdo v nevarnosti, recimo, da zapade v
odvisnost igranja na srečo ali da zapravlja denar za igre na srečo in
si misliš, da je to njegov problem, se spomni: »Kadar je nekdo v
nevarnosti, smo vsi v nevarnosti!«
Najboljša stvar, ki se ti lahko zgodi na tem svetu, pa je prijatelj, ki ti pove, kje je nevarnost, lovka ali zanka.
Zgodbo je z Vrneta pobral in priredil Gašper Rudolf
MODA GOVORI V VELELNIKU
(odlomek)
Moda
govori v velelniku. Ukazuje. Poveljuje. »Letos: oranžne in ognjene
barve, ki se bližajo rdečim, rožnatim, vijoličastim tonom!« /.../
Ponekod se velelnik razpusti v navaden povedni naklon: »To sezono
nosimo črtaste pletenine.« »Spalne srajce imajo letos tričetrt
dolžine.« Že ni več potrebno izrecno ukazovati, pokorščina modi je
splošno sprejeta. O tem se več ne debatira.
Moda je zakon, je
postava. Čista postava, ker ni nič drugega kot postava. Postava, ki
nima stvarnega kritja. Zakaj je letos moderna ta barva in ne druga? Ker
je tako določeno. In zakaj je tako določeno? Ker je pač tako določeno.
Moda temelji na goli samovolji. Kdor se ji ne pokorava, je izobčen. Kar
ni po modi, je iz mode. In kar je iz mode, je zunaj življenja, zunaj
civilizacije, zunaj časa, zunaj svetne aktualnosti. Gre za neke vrste
civilno smrt. Odtod neverjetna preplašenost in ubogljivost ljudi, ki so
na drugih področjih radi uporni. Recimo, mladine. Človek se sploh
sprašuje, če je točno govoriti o upornosti, ko morda gre le za neko
redistribucijo ubogljivosti. /.../ Moda ne ukazuje od zgoraj, ampak od
strani, iz horizontale, in ljudje jo v tej smeri ubogajo. Zdi se, kakor
da se niso nikomur uklonili, a vendar je vse polno uklanjanja. Govoriti
o avtoriteti zveni danes staroversko, a kljub temu se je težko ubraniti
vtisa, da se ves svet uklanja neki nevidni, brezosebni in brezobzirni
avtoriteti. Da je v bistvu zelo malo samostojnih, neodvisno mislečih
ljudi. Da bi bilo prav govoriti o zelo ubogljivih upornikih ali pa o
postransko malo upornih ubogljivcih.
Če bi šlo le za cunje, vse to
ne bi imelo večjega pomena, a moda se že dalj časa ne zadovolji samo z
urejevanjem oblačil in prodira vse globlje v življenje. /.../ Moda
vdira v literaturo, filozofijo, da, tudi v teologijo. Izprevrača
vzgojo, moralo, se igra z osnovami družbenega sožitja, izjeda temeljna
načela spoznanja in življenja. /.../
Moda se ne razvija, moda seka
in preskakuje, uničuje in preprečuje, da bi si človek ustvaril pregled,
zajemajoč vzročno povezanost med prejšnjim, sedanjim in prihodnjim. Ali
se na dnu cele vrste sodobnih kulturnih, političnih in socialnih
zmešnjav ne skriva prav to pomanjkanje pregleda in zdržemnosti? To
pomanjkanje onemogoča osebno kritično presojo in s tem odgovorno
odločanje. Moda je čredniška in vodi v čredništvo. /.../ Zato je treba
modo brzdati in ji zapirati vrata v področja, ki zahtevajo neko večjo
globino, večjo resnost in osebno zavzetost. Kdor misli, da bo uspel pri
vzgoji, pri kulturnem, socialnem ali političnem delu, če bo važna
vprašanja modno zajemal in modno reševal, se zelo moti. Sezonsko
preskakovanje, ki je modi bistveno, in pa sprotno izničevanje prejšnje
mode mu bo onemogočilo vsak resničen napredek in naredilo jalov ves
napor.
Milan Komar
PABERKOVANJA
PAPEŽ V ZDA
Govor na Generalni skupščini
Organizacije združenih narodov (OZN) in obisk Ground Zero sta dva
pomenljivejša trenutka, ki ju je papež Benedikt XVI. izpostavil v
govoru ob koncu šestdnevnega obiska v ZDA. Na sedežu OZN je papeža
pričakal glavni tajnik Ban Ki – Moon s predsednikom Generalne
skupščine. Benedikt XVI. se je pred predstavniki 192. držav zahvalil za
prijazen sprejem. V nagovoru se je zaustavil ob 60. obletnici
Deklaracije o človekovih pravicah in se zahvalil »za vse, kar je
organizacija uspela doseči na področju varovanja osnovnih pravic vsake
človeške osebe po vsem svetu«. Vse ljudi dobre volje je povabil, da se
še naprej zavzemajo za ustvarjanje pravičnega in mirnega sožitja med
narodi.
Nato je obiskal Ground Zero, kraj 11. septembra 2001,
porušenih »dvojčkov«. Papeža so pozdravili newyorški župan, 24
predstavnikov gasilcev, civilne zaščite in policije ter v napadu
ranjeni in sorodniki žrtev. Sveti oče je po molitvi prižgal svečo in
vsem podelil blagoslov.
»O Bog ljubezni, milosti in sprave, obrni
svoj pogled na nas, narod številnih ver in različnih tradicij, ki smo
danes zbrani na tem kraju, prizorišču nasilja in bolečine. Prosimo Te,
da v svoji dobroti podeliš večno luč in mir vsem, ki so umrli na tem
kraju…«
Spomnil se je vseh, ki jih je njihovo delo in obveznosti
11. septembra 2001 privedlo na ta kraj in so postali žrtve tragedije.
»Prosimo Te, da v svoji dobroti podeliš ozdravljenje vsem, ki zaradi
tistega dne, danes trpijo. Prav tako zaceli trpljenje užaloščenih
družin in vseh, ki so v tej tragediji izgubili svoje drage. Daj jim
moč, da bodo pogumno živeli v upanju« je papež Benedikt XVI. molil za
vse, ki so tudi v drugih krajih ZDA na isti dan našli smrt, bili
ranjeni ali so izgubili družino. »Naša srca se povezujejo z njihovimi,
naša molitev objema njihovo bolečino in trpljenje.«
Nato je molil
k Bogu miru, da vsem narodom podari mir: »Bog miru, prinesi svojo luč v
naš nasilni svet: mir v srca vseh mož in žena, mir med narode zemlje.
Na svojo pot ljubezni usmeri vse, ki jim je sovraštvo uničilo srce in
pamet. Dobri Bog, skrušeni pred nerazumno razsežnostjo te tragedije,
prosimo za Tvojo luč in tvoje vodstvo. Podeli vsem, ki so preživeli, da
bodo prav s svojim življenjem pokazali, da izgubljena življenja niso
bila izgubljena zaman. Opogumi nas in potolaži, okrepi v upanju in nam
daj modrosti in poguma, da bomo neutrudno delali za svet, v katerem bo
med narodi in v srcih vseh vladal mir in resnična ljubezen«.
Aleš Rupnik
Vrabci in pomladanska setev
Mama
vrabčevka in njeni mladiči opazujejo kmeta pri pomladanski setvi.
»Predvsem si zapomnite tole,« pravi vrabčevka, »vedno pustite nekaj
zrn, da kmet ne izgubi veselja do svojega dela!«
IZ ŽUPNIJ
KAPELA
POČITNICE
Veroučencem in njihovim družinam želimo mirne, zdrave in oddiha polne prvomajske počitnice.
VNEBOHOD
Po
40 dneh velikonočnega praznovanja Cerkev obhaja Gospodov Vnebohod.
Svete maše na slovesni praznik v četrtek, 1. 5. bodo ob 6:30, 8:00,
10:00 in 19:00.
ŠMARNICE
Kot vsako leto boste tudi letos
mogli zjutraj pred sv. mašo ob 6:30 poslušati šmarnično branje za
odrasle, zvečer ob 19:00 pa bodo šmarnice za otroke. Otroci in starši,
pridite in počastite Majniško Kraljico, ki je tudi Kraljica vaših
družin.
POROKA
Da je stanje resnično zaskrbljujoče, kar
zadeva poroke, kaže tudi dejstvo, da sta se kot prvi par v tem letu v
soboto poročila Nemec Aleksander iz Vrtojbe in Plesničar Ana iz Nove
Gorice - Kapela. Mladoporočencema želimo obilo božjega blagoslova na
skupni življenjski poti, vsem, ki se pripravljajo na ta zakrament, pa
veliko milosti in poguma.
KRST
Med božje otroke pa je bila v
nedeljo, 20. 4. sprejeta Neva Kalan, prvorojenka Mateja in Tine Kalan
iz Mavčič na Gorenjskem. Novokrščenki želimo zdravja, staršem pa
čimprejšnjo uresničitev želje, da najdejo svoj dom na Goriškem.
KRISTUS ODREŠENIK
V ČETRTEK SVETI JOŽEF IN VNEBOHOD
Prvega maja bosta maši ob 7:30 in 20:00.
STARŠI
V
nedeljo, 11. 5. (s ponovitvijo naslednji torek) je na vrsti
srečanje s starši 2. in 3. razreda. Naslove smo objavili prejšnji
teden. Samo v nedeljo, 18. 5. pa se srečamo s starši birmancev.
Nasvidenje!
VEROUK
Z veroukom bomo nadaljevali v ponedeljek, 5. 5.
ŠMARNICE
Z
majem bodo šmarnice v cerkvi vsak dan v zvezi z mašo; v kapeli na
Partizanski prav tako vsak dan razen ob nedeljah ob 18:45 z začetkom v
ponedeljek, 5. 5.
Lepo vabljeni!
KNJIGA, KNJIGE, S KNJIGO
Za
boljši odnos do knjige poteka danes v veži ob letošnjem Dnevu knjige
akcija z naslovom: »Knjigo podarim, zamenjam, kupim.« Vabljeni!
KROMBERK VOGRSKO
ROMANJE NA SVETO GORO
Danes z romanjem na Sveto Goro iz Kromberka in
z Vogrskega izročamo Mariji vse naše iskanje, prizadevanje, veselje in
križe življenja.
VEROUK
Otroci in starši, po tem prvomajskem
tednu počitnic bomo nadaljevali z zadnjim delom (mesecem) rednega
verouka. Navdušeni prihajajmo k šmarnicam!
ŠMARNICE
S
četrtkovim prvim majem vstopamo v čudovit Marijin mesec, ko častimo
Mater Božjo z vsakodnevnimi šmarnicami: Marijine pesmi, litanije in
šmarnično branje. Tudi doma naj nas na Marijo spominja »Marijin
oltarček«, ki ga pripravimo tako, da pred Marijino podobo ali kip
postavimo sveže rože.
PROŠNJI DNEVI
Do srede bomo v prošnjih
dnevih prosili za Božji blagoslov pri našem delu, na prvi maj - v
četrtek pa bomo počastili Jezusa ob njegovem vnebohodu.
GOTARDOVA NEDELJA
Prihodnjo nedeljo (4. 5.) bomo na Vogrskem s slovesno mašo počastili svetega Gotarda, sozavetnika župnije.
SOLKAN
PROŠNJI DNEVI
V ponedeljek, torek in sredo pred
vnebohodom se v molitvah obračamo k vsem svetnikom, da nam izprosijo
potrebnega Božjega blagoslova za življenje in delo.
GOSPODOV VNEBOHOD
letos 1. 5., ko je tudi praznik sv. Jožefa, delavca, zavetnika naše škofije.
Sv. maši: ob 10:00 in 19:00. Po večerni maši molitev za duhovne poklice.
BINKOŠTNA DEVETDNEVNICA
Do binkošti z Marijo in apostoli kličemo: Pridi, pridi, Sveti Duh.
ŠMARNICE 2008
Za
odrasle se pričnejo 1. 5. in bodo povezane z mašo. Odkrivali bomo
Marijo, kraljico družine. Za otroke se pričnejo v 5. 5. ob 18:30. V
pomoč nam bodo Šmarnice slovenske družine.
PRVI PETEK IN SOBOTA
2. in 3. maja. 2. maja ob 18:30 zakrament sprave, da bomo po srcu čim bliže Majniški kraljici.
NA SVETO GORO
Župnijsko
romanje na prvo majsko nedeljo, 4. 5. Romarska maša ob 10:00 (v Solkanu
takrat ne bo maše). V čim večjem številu se pridružimo romarjem za
križev pot s Prevala ob 8:00. Ob lepem vremenu se kot pravi romarji
tudi po bogoslužju še zadržimo na kraju milosti.
BINKOŠTNA NEDELJA, 11. 5.
K maši ob 10:00 vabljeni tudi starejši in bolniki. Zdravi jim s prevozom omogočimo to veselje. Po maši še prijateljsko druženje.
ŠEMPAS - OSEK
ŠMARNICE
K Šmarnicam se zbiramo razen ob nedeljah vsak večer ob 19:00, v Ozeljanu in Šempasu. Lepo povabljeni.
V
župniji Osek pa bodo Šmarnice: v Oseku v župnišču (ponedeljek, petek,
sobota), pri sv. Luciji (torek in četrtek) in pri sv. Petru (sreda). V
nedeljo bodo šmarnice pri sv. Luciji.
GOSPODOV VNEBOHOD
Praznična
maša bo v četrtek, 1. 5. v Šempasu in pri sv. Luciji ob 9:00. Popoldne
vas vabimo na Vitovlje ob 16:00, kjer bo po maši šmarnična pobožnost.
PRVI PETEK
Na
prvi petek dopoldne obiščem bolne na domu. Pol ure pred mašo ste
povabljeni k molitvi pred Najsvetejšim. Opravili boste lahko spoved.
Gospod Bogdan bo bolne na domu obiskal v petek dopoldne v Oseku in v soboto dopoldne v Vitovljah.
SREČANJA S STARŠI
Srečanje
s starši 4. razreda bo v ponedeljek, 5. 5. in za 3. razred v sredo, 7.
5.; s starši 2. razreda se srečamo v ponedeljek, 12. 5. in 1. razreda v
sredo, 14. 5. Srečanja so v Šempasu ob 20:00 v veroučnih prostorih.
KONCERT
Danes
ob 14:30 vas vabimo na koncert v župnijsko cerkev v Šempasu. Program
oblikujejo Komorni mešani pevski zbor Monošter, Mešani pevski zbor Lipa
Šempas in otroško-mladinski pevski zbor župnije Šempas.
BINKOŠTI NA VITOVLJAH
Vabimo
vas, da se v nedeljo, 11. 5. udeležite binkoštnega shoda na Vitovljah.
Ob pesmi zvonov in molitvi se bomo pripravljali na obhajanje mašne
daritve, ki bo ob 16:00. Lepo povabljeni.
VEROUČENCI
Z rednimi veroučnimi srečanji nadaljujemo po počitnicah, 5. 5.
ŠEMPETER
VABILO K ŠMARNICAM
Vabim vas k šmarnični pobožnosti, ki bo med
tednom vsak večer ob 19:00, ob nedeljah pa ob nedeljski maši ob 8:00 in
10:00. Na poseben način ste vabljeni prvoobhajanci, ki boste v maju
(18. 5.) prejeli prvo sv. obhajilo. Starše prvoobhajancev vabim, da
sodelujejo pri branju šmarnic. K šmarnicam vabljeni tudi vsi drugi
veroučenci. V spodbudo boste ob obisku šmarnic dobivali posebne nalepke.
DUHOVNA OBNOVA OB 1. PETKU
V
četrtek, petek in soboto bomo imeli uro molitve pred Najsvetejšim uro
pred večerno mašo (ob 18:00). Oblikovali jo bodo člani 7, in 8. rože
ŽRV ter binkoštne dvorane. Medtem bo priložnost za spoved. Med mašo
bodo šmarnice, po maši ponovna izpostavitev Najsvetejšega, molitev in
blagoslov z Najsvetejšim.
SLOVENSKI PASTORALNI DAN (SPD)
bo
na mestnem stadionu v Celju v soboto 10. 5. Odhod avtobusa iz Šempetra
bo ob 6:30. Cena prevoza z avtobusom je 15€. Geslo SPD je povezano z
letom družine: »Za življenje - za družino.« Zato ste posebno vabljene
na SPD družine. Družinam dajem poseben popust za prevoz (za otroke je
cena samo 5€). SPD bo praznovanjski vrhunec Slovenske Cerkve, ki se je
odločila za Plenarni zbor Cerkve na Slovenskem.
SKUPNA OZNANILA
PRIPRAVA NA ZAKON
Nov krog se prične v nedeljo, 4. 5. ob 15:00 v prostorih župnije Kristusa Odrešenika v Novi Gorici.
NASLEDNJA OZNANILA
bodo izšla v nedeljo, 11. maja.