33. NAVADNA NEDELJA 18. 11. 2007 // Leto
VIII // Št. 13
UVODNIK
»GLEJTE, DA SE NE DASTE ZAVESTI!« (Jezus)
Morda bi
danes kdo utegnil reči: »Prepozno!«. A Jezusove besede opozarjajo človeštvo že
dva tisoč let; vabijo, da odgovorno premislimo svoja dejanja in svoje odločitve
v luči našega končnega cilja. To velja seveda najprej za naše osebne odločitve,
saj so tudi skupne odločitve oz. odločitve skupine ljudi vedno seštevek osebnih
odločitev tistih, ki skupini pripadajo ali pripadamo.
Verjamem, da
se vsak trudi, da izbira poti in sprejema odločitve po svojih najboljših močeh
– poti in odločitve, ki vodijo v smeri zastavljenega ali zaželenega cilja. Zato
se moramo vprašati: Kakšen je cilj, ki smo si ga zastavili? Kaj hočemo doseči
kot posamezniki, kaj mislimo, da bi morali doseči kot skupnost?
Za kristjane
je cilj jasen: da bi si »pridobili svoje življenje«, kot pravi Jezus na koncu
današnjega evangelija. Ob tem seveda takoj začutimo, da govori Jezus o večnem
življenju v Božjem kraljestvu. A za Jezusa Božje kraljestvo ni kraljestvo
nekega drugega časa ali nekega drugega kraja, ampak je zanj Božje kraljestvo
tudi to, kar se dogaja tukaj in sedaj. Tudi večno življenje ni neko drugo
življenje, ki bi se pričelo po naši telesni smrti, ampak je nadaljevanje
življenja, ki ga živimo že na tem svetu. Z enako oz. isto odgovornostjo in
skrbjo, kot gledamo kristjani na večno življenje, moramo gledati in se truditi
za naše sedanje, zemeljsko življenje.
Tudi tega
Jezus opisuje v današnjem evangeliju. In ob prebiranju ali poslušanju nam
verjetno ne vliva nekega posebnega zadovoljstva ali optimizma. Če se ob tem, ko
te stvari v današnjem času doživljamo, spomnimo, da jih je Jezus že davno
napovedal, tudi to za nas verjetno ni kakšna posebna tolažba.
Današnji
evangelij je za nas lahko spodbuda, da bi premislili, če morda dogajanj, ki jih
opisuje Jezus, tudi sami ne podpiramo ali celo povzročamo. Kristjani smo prav
zato, ker čutimo večnostno razsežnost naših odločitev in dejanj, poklicani k še
večji odgovornosti – verjetno tudi v imenu tistih, ki te odgovornosti ne
čutijo. Velikokrat se pritožujemo, kaj in kako gredo stvari v napačno smer, pa
se običajno ne zavedamo, da stvari potekajo tako tudi in predvsem zato, ker
»dobri« in »odgovorni« ne naredijo (»naredimo«) dovolj, da bi bilo drugače...
p. David
VREDNO SPOMINA
KAPUCINI – ZAČETKI IN
PRIHOD NA SLOVENSKO OZEMLJE
V popotresnih sunkih, ki so pretresali Evropo po objavi
Lutrovih tez, se je iz nadvse uspešnih in priljubljenih manjših bratov
Frančiška Asiškega v prvi polovici 16. stoletja izoblikoval nov meniški red
kapucinov. Začetek reda pripisujejo p. Mateju, sicer frančiškanu, ki se je
odločil da bo živel strogo v duhu Frančiškovega Vodila. Papež Klemen VII. mu je
dovolil, da sme živeti kot puščavnik, z dolgo brado in nositi rjavo kuto z
dolgo kapuco. V mestecu Camerino, kjer so kapucini imeli močno podporo
tamkajšnjega škofa in plemstva, so jih prav zaradi značilne dolge kapuce prvič
poimenovali »kapucini«. Red, ki je kasneje zaslovel po svojih slovitih
pridigarjih je bil sprva zelo kontemplativno, puščavniško usmerjen. Kapucinski
red se je v Italiji naglo uveljavil, vendar je doživljal tudi težke čase. Za
celoten red je bil skoraj usoden prestop generalnega vikarja in zelo znanega
pridigarja, lektorja ter vrhunskega poznavalca Svetega pisma Bernardina Ochino
v protestantizem. Papež je resno razmišljal o razpustitvi, vendar se je nato odločil
samo za prepoved širjenja reda izven Italije. Hitro širjenje po Evropi se je
pričelo šele po letu 1575, ko je papež Gregor XIII. odpravil omenjeno prepoved.
Red kapucinov se nato razširi po Evropi, leta 1575 so že v Franciji, 1578 v
Španiji, 1581 v Švici, 1593 na Tirolskem, 1599 v Pragi, 1600 v Münchnu, Dunaju
in Gradcu. Ko je red kapucinov leta 1619 dosegel samostojnost, do tedaj je bil
vsaj formalno podrejen generalnemu ministru minoritov, je štel že preko 14.000
članov.
Za slovensko ozemlje je bilo zlasti pomembno delovanje
kapucinskih misijonov iz obsežnega kapucinskega češko-avstrijsko-štajerskega
komisariata, ki se je kmalu razdelil v več provinc. Slovenske dežele so bile
vključene v Štajersko provinco. Kapucini so bili podobno kot drugod po Evropi
tudi v notranjeavstrijskih deželah zelo dobro sprejeti tako, da je pred
jožefinskim pretresi konec 18. stoletja v Štajerski provinci bilo že okoli 33
samostanov. Za časa jožefinskih reform so bili številni samostani ukinjeni.
Nekdanja kapucinska Štajerska provinca je imela samo še 13 samostanov: sedem na
Štajerskem, dva na Koroškem, dva na Kranjskem in dva na Goriškem. Kapucinski
samostan v Ljubljani, ustanovljen leta 1606, je stal na mestu današnjega parka
Zvezda. Ukinjen je bil s strani francoskih oblasti po dokaj nenavadnem
»incidentu«. Močno zavzeti kapucinski pridigar je na pustni torek med pridigo o
nedostojni modi tistega časa, vrgel žepni robec med občinstvo, ki je pristal
naravnost na razgaljenem oprsju žene načelnika Ilirskih provinc, maršala
Marmonta. Samostan so najprej spremenili v barake za francoske vojake in hleve
za konje. Po odhodu Francozov stavbe samostana ni nihče vzdrževal, zato se je
njeno stanje do leta 1817 tako poslabšalo, da so jo porušili. Prostor so
izravnali ter zasadili z drevesi.
Tako je leta 1824 nastala ljubljanska Zvezda.
Matej
Seljak
ZNAMENJA
PRISPEVKI K JAVNI
RAZPRAVI O ŠIRITVI IGER NA SREČO
IZOBRAŽEVANJE ZA… IGRALNIŠTVO
Igralništvo je v naših krajih že do zdaj pogoltnilo veliko
inteligence. Če se bo trend nadaljeval, bodo podjetja na našem področju kmalu
ostala brez vodilnih kadrov, razvojnikov, tehnologov... Svoje dejavnosti bodo
zato podjetja selila ali pa propadla. In kmalu bo cela regija postala en sam
odvisnik od igralništva. Kaj pa, ko mega centri ne bodo več prinašali dovolj
velikega profita? Se bodo seveda selili drugam. Za seboj pa pustili pogorišče.
Le kje se bodo tedaj zaposlile množice brezposelnih? Nikar si ne delajmo utvar,
Slovenija ni Las Vegas, ni Monte Carlo in nikoli ne bo. Smo preveč blizu vedno
nemirnega Balkana. Pa tudi za bliščem Las Vegasa ni vse tako lepo kot ga z
milijardami podprt marketing prikazuje.
Zato vsem podpornikom širitve igralništva sporočamo:
- V
zgodovini smo bili Primorci že prevečkrat okupirani. Ne želimo nove, tokrat
prikrite in zato mnogo bolj nevarne okupacije!
- Ne
želimo postati dežela odvisnikov, sužnjev. Ostati hočemo svobodni in se bomo za
to tudi borili!
- Za
svoj razvoj smo in bomo znali poskrbeti sami!
doc. dr. Aleš Štrancar
SANJE
Igralci porabijo veliko časa za sanjarjenje o tem, kako bo,
ko bodo zadeli veliki dobitek, kako se bodo izkazali pred vsemi in jih bodo vsi
občudovali. Včasih sanjarijo, da so izbranci-junaki, ki bodo premagali
igralniški sistem.
To so čustveno negotovi ljudje, ki potrebujejo občutek, da
so zaželeni, da so 'junaki', to pa v igralnici zlahka dobijo. Čustvena
negotovost in globok občutek manjvrednosti povzročata obsesivno željo po tem,
da bi se izkazali veliki, večvredni od drugih. Tako si mnogi ustvarijo iluzijo,
da so prav oni upravičeni do velikega dobitka, ki se prej ali slej preprosto
mora zgoditi, samo dovolj dolgo morajo vztrajati. Ti ljudje ne znajo nehati, ko
je čas, ampak v sebi pestujejo iluzijo, da bodo v naslednjem metu vse
nadomestili.
To pa se ne uresniči, ker se ne more, kajti igralnice niso
namenjene temu, da bi vsi dobili…
dr. Sanja Rozman
OTROCI IN DRUŽINE
Tako Deklaracija kot Konvencija Združenih narodov o
otrokovih pravicah od držav podpisnic zahtevata, da morajo otroku zagotoviti
takšno varstvo in skrb, kakršni sta potrebni za njegovo blaginjo, upoštevaje
pravice in dolžnosti staršev. Vemo, da starši, ki so patološki hazarderji,
blaginje svojih otrok ne postavljajo na prvo mesto, saj jih pogosto spravljajo
v stisko tako s svojo odsotnostjo (med hazardiranjem) kot z odtegovanjem svoje
ljubezni in materialnih dobrin.
dr. Zdenka Čebašek Travnik, varuhinja človekovih
pravic
IZ OSEBNE IZPOVEDI
»… Ko sem videl, kam to pelje, sem si dal v igralnicah v
mojem mestu prepoved, potem pa sem se vozil v Novo Gorico. Na koncu sem po
štiriindvajset ur prebil v igralnicah…«
Iz izpovedi igralca
Prim. Priloga Dela – Ona, 13.11.2007
PABERKOVANJA
IZ SLOVARJA - »U« KOT USMRTITEV
Naše življenje lahko merimo po dolžini let, lahko pa tudi po
produktivnosti. V sodobnem času je nevarnost, da se oceni vrednost življenja po
številki, ki jo nekdo doseže na mesec. Človek
izgublja tisto dostojanstvo, ki ga ima kot človek. Zato je pomembno le zunanje, kar se vidi:
telo. Če zarodek kaže znamenja bolezni ali če je oseba pri koncu z življenjem,
zakaj ne bi prihranili nekaj denarja za nas ki smo živi in ga bomo bolje
porabili...
Usmrtitev zaradi smrtne kazni ali iz »medicinskih« posegov
je zlo.
Lahko bi ponovili tiste stare dobre stavke, da je človekovo
življenje vredno največjega spoštovanja od rojstva do smrti in tako dalje, a
kdo bi to še slišal? Cerkev je izpela to pesem, vendar ni izpelo pesmi Sveto
pismo, ki nas prebuja vedno znova, da se zavemo tistega, kar je res bistveno.
Ne smemo pozabiti, da sta četrta Božja zapoved: »spoštuj starše« in evangeljski
stavek: »ako ne postanete kakor otroci, ne pridete v nebeško kraljestvo,« vedno
aktualna in se nikoli ne izpojeta!
Božje usmiljenje lahko rečemo, ima zelo visoko stopnjo
raztegljivosti, a kakor vsaka stvar enkrat poči. Kako lahko pričakujemo, da
bomo imeli življenje – in to celo večno življenje! – če ne znamo spoštovati
zemeljskega?
Grehi proti življenju so obenem grehi človeške nadutosti.
Božje roke so z najskrbnejšo pozornostjo ustvarile človeka
in njegovo dušo. Vsak dan lahko odkrijemo, kako smo čudovito ustvarjeni in kako
je naše telo popolno. Telesne nepopolnosti niso človeku v kazen ampak le način,
kako odkriti Božjo dobroto do nas.
Hitro pritrjujemo raznim kampanjam proti smrtni kazni.
Poiščemo razloge, zgroženo vpijemo v nebo vse mogoče človekove pravice… hkrati
pa podpiramo splav ali evtanazijo.
Družba je razdvojena, ko je nekaj deljeno na pol.
Pri usmrtitvah, ki jih imamo v mislih, gre za brezobzirnost manjšine,
ki zna biti zelo glasna v medijih in vplivna na večino. V ozadju so interesi
zavarovalnic, ker ostarela oseba, po sedemdeset letu starosti, stane veliko več
kot v celem življenju. Zakaj bi trošili, ko lahko prihranimo! Bolnišnice se
spreminjajo iz hiš zdravja v hiše nasprotij. Na ginekoloških oddelkih se
povečujejo vrste za umetno oploditev, ker ni otrok in se daljšajo vrste za
prekinitev nosečnosti… Ljudje, ki se nočejo boriti za življenje in jim je
vseeno prosijo, da jih odklopijo od aparatov ko v istem hodniku, na intenzivni
negi visi drugim življenje na nitki.
Lahko bi dali temu razmišljanju predznak »krščansko
nazadnjaštvo« a mislim, da gre v izpostavljenih kontradikcijah moderne družbe
za nelagodje. V osnovnih potezah za čisto navadno kulturo.
Če ne morem dojeti življenja kot Božji dar, ga skušam dojeti
vsaj kot čudovito zgodbo.
Aljoša Vodopivec
VERA IN ZNANOST
»Študij lahko zelo pomaga tudi pri rasti v veri.« S temi
besedami je papež Benedikt XVI. nagovoril 120 predstavnikov Zveze italijanskih
katoliških univerz, ki letos obhaja 110. obletnico osnovanja. Sveti oče se je
zaustavil ob izrazu, ki se širi med študenti: »verovati v študij«, ker povezuje
dve področji, za kateri se pogosto zdi, da sta si v nasprotju. Opozoril je na
poslanstvo Zveze in pričevanje, da je razum in vero mogoče povezati. Biti in
delovati kot kristjan v svetu kulture, v družbenem življenju in v Cerkvi. Prav
s tem je Zveza veliko pripomogla k oblikovanju dobrih kristjanov.
Učenje in raziskovanje omogoča širjenje obzorij človekove
inteligence, v kolikor je akademski študij zahteven, strog, resen, metodičen in
postopen. »Zakaj bi se veren človek moral odreči svobodnemu iskanju resnice, še
posebej iskanju resnice vere? Prav v času študija nekdo lahko oblikuje svojo
človeško, znanstveno in duhovno podobo.«
Študij je istočasno možnost za rast v veri, ker dobra izobrazba odpira
človekovo srce za poslušanje Božjega glasu, kar se v življenju pokaže v mnogih
znamenjih. Sveti oče je spomnil na povabilo italijanski mladini v Loretu, ko
jim je predložil, naj iščejo smisel življenja, ki je odprto tudi za nadnaravno
razsežnost. Kdor želi biti Kristusov učenec, mora iti proti toku in ne sme
dopustiti, da v njegovem življenju prevladajo predrznost in nasilje, samovolja
in doseganje uspehov z vsemi sredstvi. V današnji družbi pogosto opažamo, da se
človek želi pokazati v tem, kar ima in ne kdo je. Cerkev zato še posebej mlade
vabi, naj bodo pozorni in se ne bojijo izbrati »alternativne« poti, na katero
jih vabi Kristus. Zavestno naj se zavzamejo za študij, odgovornost in delajo za
skupno dobro.
PRIHODNOST KRŠČANSTVA
Večina Francozov meni, da so v današnji družbi kristjani
»dovolj razpoznavni«, a le štirje od desetih so izjavili, da osebno poznajo
prijatelja ali soseda, ki je »praktični« vernik, oziroma »dejaven« v cerkvenem
življenju. To so nekateri podatki iz raziskave, ki jo je izvedla agencija za
raziskovanje javnega mnenja IFOP na zahtevo francoskega katoliškega dnevnika »La Croix« o »Prihodnosti
krščanstva«. Vprašali so 1008 ljudi, starejših od 18 let.
Po rezultatih raziskave večina Francozov meni, da sta v 21.
stoletju glavni nalogi Cerkve: boj proti revščini in delovanje za mir na svetu.
Za prvo so se opredelili mlajši od 35. let, za drugo pa starejši od 65. let.
Raziskava je izpostavila tudi nekatere kritike.
Kar 70% jih smatra da »kristjani in njihove Cerkve ne znajo
komunicirati in nagovarjati mlade generacije«.
Rezultate raziskave lahko poiščete na spletni strani:
http://www.ifop.com/europe/docs/christianisme.pdf.
Aleš Rupnik
Pošten
odgovor
Gost vpraša natakarja: »Gospod, mi lahko, prosim, poveste,
kaj pri vas dobim za deset evrov?«
»Gospod, to pa res ni težko vprašanje: dva po pet, ali ne?«
IZ ŽUPNIJ
KAPELA
DAROVANJE DEVICE MARIJE
V sredo
obhajamo god Darovanja Device Marije. Spomnimo se, da je tudi v naši cerkvi freska,
ki prikazuje ta dogodek.
SV. CECILIJA
Ob godu
zavetnice cerkvene glasbe gre zahvala vsem, ki v naši župniji skrbite za lepo
cerkveno petje: organistom, pevovodjem, pevcem in pevkam župnijskega zbora,
otrokom, skratka vsem, ki radi zapojete cerkveno pesem. Naj Vam dobri Bog
povrne z milostnimi darovi.
SREČANJE ZA BRALCE BERIL
Skupina
bralcev beril pri mašah, bo imela svoje srečanje v četrtek, 22. 11. po večerni
sv. maši v spodnji učilnici. Vabljeni vsi, ki čutite in imate dar lepega
branja, da se vključite med bralce.
KONEC LITURGIČNEGA LETA
Pred nami je
nedelja Kristusa Kralja Vesoljstva, ki lepo dopolnjuje praznik vseh svetih:
Kristus na prestolu in okrog njega množica svetnikov. Preko molitev rožnih
vencev za rajne smo spletali venčke za vse, ki še čakajo na snidenje med
nebeščane. Hvala za ves vaš trud.
MARIJA ROMARICA
Z adventnim časom prihaja v vaše domove, če boste želeli, tudi Marija
romarica. Na oglasni deski si preberite navodila in se vpišite.
KRISTUS ODREŠENIK
PRAZNIK KRISTUSA KRALJA
– 25-LETNICA CERKVE
BOGU
HVALA ZA VSE!
ČEŠČENJE SRT:
ob
12:00 moški in tisti, ki ostanejo po maši v cerkvi;
12.30
upokojenci in molitvena skupina;
13:00
mladi in 9. razred;
13:30
birmanci (7. in
8. razred);
14:00
veroučenci 5. razreda osemletke;
14:30
5. razred devetletke;
15:00
3. in 4.
razred;
15:30
predšolski ter 1. in
2. razred;
16:00
vsi;
16:30
litanije Srca Jezusovega in blagoslov;
17:00 SKLEPNA ZAHVALNA
MAŠA pod vodstvom g. škofa Metoda.
Po
maši priložnostna osvežitev za vse. Za »osvežitev« bomo hvaležni ženam, materam,
gospodinjam tudi zato, da se s tem simbolično zahvalimo pevcem ob prazniku sv.
Cecilije, zavetnice cerkvenega petja.
SPOVEDOVANJE
Spovednik
od drugod bo na voljo v cerkvi od 16.30 do 18:30 v četrtek, petek in soboto.
STARŠI
Danes
se srečamo s starši birmancev za predstavitev in izročitev gradiva. Čez 14 dni
pa s starši predšolske skupine in 1. razreda.
BIRMANSKE SKUPINE
Skupine
se uskladijo za dan in uro prvih petih srečanj ter gredo veselo na pot.
STREŽNIKI
Z
vsemi strežniki se dobimo v soboto, 24. 11. ob 9:30.
UPOKOJENCI
Nasvidenje v sredo ob 17:00!
KROMBERK VOGRSKO
SVETA KATARINA
Zavetnica naše
porušene cerkve goduje prihodnjo nedeljo. Spomnimo se in se ji priporočimo
(zavetnica za zdravo pamet) pri maši v Kromberku!
SESTANEK
ŽPS in ŽGS ima na
Vogrskem srečanje v sredo po maši, ŽPS v Kromberku pa v četrtek po maši.
Vabljeni!
KANDIDATI ZA BIRMO
Nadaljujemo z delom
v skupinah po razdeljenih predlogah. Starši, potrudite se! Prihodnjo nedeljo
sodeluje pri maši druga skupina.
POKOJNI
V soboto, 10. 11.
smo na Vogrskem pokopali Ivanko Lutman iz št.53. Naj počiva v miru! Vseh naših
pokojnih se radi spomnimo v novembru z molitvijo in naročilom maš zanje.
OSEK
SREČANJA S STARŠI
V Šempasu se
v ponedeljek, 19. 11. ob 19:00 srečamo s starši 9. razreda in srednješolcev.
BIRMANCI
S starši
birmancev se v Oseku srečamo v sredo po maši, ob 18:45. Birmanci se nam bodo
predstavili v nedeljo pri maši ob 9:00.
SVETA CECILIJA
V četrtek,
22. 11. goduje sv. Cecilija, zavetnica cerkvenega petja in glasbe. Počastili jo
bomo pri maši po namenu cerkvenih pevk in pevcev. Vabimo, da se pridružite
pevcem na pevskih vajah ob petkih ob 20:00. Pevcem se zahvaljujemo za
sodelovanje in spodbujamo k vestnosti in vztrajnosti.
SOLKAN
SEJA ŽPS
v ponedeljek,
19. 11. ob 19:00.
SREČANJA STARŠEV
V sredo, 21.
11. ali v četrtek, 22. 11. ob 19:00 starši 7. in 8. razreda (birmanci).
KRISTUS KRALJ VESOLJSTVA
V soboto in
nedeljo pred mašo priložnost za zakrament sprave. V nedeljo, 25. 11. se
potrudimo za praznično mašo ob 10:00 ali 18:00. Rezervirajmo si še čas za obisk
Jezusa v cerkvi ob celodnevnem češčenju po tem razporedu:
11:00 možje,
11:45 mladi
in 9. r.,
12:30 kdor
more,
13:30
Jezusova mala šola in 1. r. s starši,
14:00 2. r. in 3. r. s starši,
14:30 4. r. in
5. r. (9) s starši,
15:00 5. r. (8) in s starši,
15.30 7 r. in 8. r. (birmanci 2009) s starši,
16:00 žene,
17:00 pevci,
17:30 sklep.
SVETA CECILIJA (22. 11.)
Ob tej priložnosti voščimo vsem, ki jim je zavetnica: pevci in pevke
mešanega zbora, organistinje, dirigentka, »ansambelček«... Naj jim sv. Cecilja
izprosi bogato Božje plačilo in še mnogim veselje do cerkvenega petja, da se
jim čimprej pridružijo!
ŠEMPAS
SREČANJA S
STARŠI
S starši 9. razreda in srednješolcev se srečamo v ponedeljek, 19. 11. ob 19:00.
BIRMANCI
Župniji se boste predstavili na nedeljo Kristusa Kralja pri maši ob
10:30. Starši vam za popotnico podarjajo Sveto pismo, sami pa na začetku
priprave naredite sklep, ki vas bo spremljal na poti.
ADVENT PRI
NAS DOMA
Povabljeni ste, da se vpišete za obisk Svetogorske podobe.
SV.
CECILIJA
Ob godu sv. Cecilije se zahvaljujem vsem zborovodkinjam in organistkam,
cerkvenim pevkam in pevcem za lepo sodelovanje. Vse vabim k maši v četrtek ob
18:00 v Šempasu. Na družabnem srečanju pa se zberemo v petek ob 20:00.
Predšolski zborček ima vaje ob petkih ob 16:00. Otroško – mladinski zbor
se srečuje ob petkih ob 17:00. Župnijski pevski zbor vabi na pevske vaje ob
petkih ob 20:00. Še naprej ste vsi lepo vabljeni k sodelovanju.
ŠEMPETER
OBLETNICA POSVETITVE
ŽUPNIJSKE CERKVE
v
Šempetru bo v nedeljo, 18. 11. Spomnili se bomo posvetitve cerkve 11 let po 1.
svetovni vojni (17. novembra 1929 v času župnikovanja g. Alfonza Berbuča).
Cerkev je posvetil goriški nadškof dr. Sedej.
KRISTUS, KRALJ VESOLJSTVA
Na
ta praznik bo v Šempetru celodnevno češčenje. Najsvetejše bom izpostavil po
prvi maši. Med obema mašama bosta pred Najsvetejšim starejši in mlajši
župnijski pevski zbor. Ob 10:00 bo družinska maša. Ob 11:00 bodo počastili
Jezusa moški, ob 12:00 otroci do 5. razreda, ob 12:30 otroci do 9. razreda in
ob 13:00 mladina. Ob 14:00 bo češčenje v tišini. Ob 15:00 bodo prišle k Jezusu
ženske. Ob 15:30 bodo pete litanije Srca Jezusovega in blagoslov. Ob 16:00 bomo
zaključili češčenje s slovesno mašo, ki jo bo vodil prodekan g. Slavko Hrast,
župnik v Renčah. Pri tej maši se bomo spomnili župnika g. Alfonza Berbuča, ki
je bil graditelj nove župnijske cerkve in je umrl v Šempetru pred 50. leti, ter
g. Dušana Bratina, ki je prišel v našo župnijo pred 40. leti. Po tej maši vabim
pevce na družabno srečanje v župnišče (ob prazniku sv. Cecilije, zavetnice
cerkvene glasbe).
SREČANJA
biblična
skupina v ponedeljek, 19. 11. ob 20:00,
komisija
ŽPS za dobrodelnost v torek, 20. 11. ob 20:00,
Abrahamovci
v sredo, 21. 11. ob 16:00,
Delavnica
molitve in življenja v sredo, 21. 11. ob 20:00,
mladina
v petek 23. 11. ob 19:00,
katehistinje
in katehetje iz širšega okolja v soboto, 24. 11. ob 15:00.
SKUPNA OZNANILA
KONCERT V TOREK OB 20:00
Znana
pevca Ani Rode in Luka Debevec Mayer ob spremljavi
organista Diega Licciardija
bosta pela v torek 20.11. ob 20.00 na koncertu v novogoriški konkatedrali. Koncert je
organiziran kot resen premislek in ugovor ob že znanih tveganjih z igralništvom
na Goriškem. V pričakovanju, da bomo preživeli lep, duhovno bogat ter Goriški
in Sloveniji koristen večer, prisrčno vabljeni.