LETNIK V I

ŠTEVILKA:31

CVETNA (OLJČNA) NEDELJA

9. APRIL 2006

 

ARHIV_LETNIK VI


 

UVODNIK

ZAČETEK STRANI


ZAKAJ BI MLADI PRAZNOVALI VELIKO NOČ

Cela generacija staršev in vzgojiteljev je otrokom vzela sanje in voljo, da bi jih uresničili. Niso doživeli lepote in notranjega veselja in miru sv. spovedi, prvega sv. obhajila, prvega soočenja z osebno odgovornostjo v življenju. Vzornika za vzgojo so zamenjali z rojstnim dnem, vsebino nedelje z mašo le s prostim dnem; tako z nedeljami, z božičem, veliko nočjo...
In vendar so to trenutki, ki se globoko usidrajo v naše življenje. Iz njih živimo. Na njih gradimo vero. In ta vera je gonilna sila vsega kar počnemo. Mladost kipi od življenja, načrtov in naporov. Mladost je sanjava. Mladost brez sanj je najbolj boleča ostarelost, ker nima načrtov, za katere bi si prizadevala.
Slovenci smo bogati kot še nikoli, a še nikoli nismo imeli toliko mladih ljudi, ki ne vedo, kam s svojim življenjem, zakaj živijo in za kaj naj si prizadevajo. Vzeli smo jim sanje ter napor, dali pa smo jim seveda »vse«. Se spomnite popevke izpred 50-ih let: Ata, kupi mi avto. Ne zamerim otrokom, pač pa ne morem razumeti staršev, saj vendar imajo življenjske izkušnje in dobro vedo, da človek ni samo iz mesa in kosti.
Duh je tisti, zaradi katerega smo ljudje. Kje je torej nesporazum oziroma osnovna napaka pri vzgoji?
Med mnogimi izredno pomembnim dogodki iz Jezusovega življenja je njegovo vstajenje od mrtvih. Sporočilo je kratko: Jezus je vstal od mrtvih. To, daje trpel, bi že razumeli. Se nam smili. Občudujemo ga, da je umrl zaradi drugih Toda, da je vstal od mrtvih! To še mnogim nedeljnikom ne gre v glavo - brez vere pač ne gre. Če se potrudiš in sprejmeš tudi ta člen vere, te ne bo svet potegnil za seboj, saj pripadaš Kristusu.
Mlad človek, ki se navdušuje nad Vstalim, gleda na življenje drugače, kol drugi, ki ne verujejo v vstajenje mrtvih. Je sposoben navdušiti vse okoli sebe. Sovrstnikom je izziv, ker jim ne dovoli pasti v pasivnost in ležernost. Vedno prihaja z novimi in novimi idejami in načrti. Življenje mu je kraj in čas, kjer išče srečo v tem, da se razdaja kakor Kristus do smrti! Zato se mu mladi, ki se še iščejo, približajo, ker je dober, simpatičen in vedno dobre volje.
Oh, da bi le vendar spoznali in sledili Bogu po Jezusu Kristusu! Vse težave bi se rešile.
Je vstal, da bi vstali tudi mi. Zato praznujmo!
Stanko Medvešček


VREDNO SPOMINA

ZAČETEK STRANI


OLJENKA S KRISTUSOVIM MONOGRAMOM IZ SOLKANA

Po letu 313, ko je cesar Konstantin z znamenitim Milanskim ediktom razglasil versko svobodo, je krščanstvo v rimskem imperiju svobodno zadihalo, stare, še iz obdobja preganjanja kristjanov obstoječe in preizkušene krščanske skupnosti so dobile krila, nastajale so nove. Silovit vzpon katoliškega krščanstva v drugi polovici 4. in na začetku 5. stoletja je razpoznaven posebej z gradnjo cerkva, na današnjem slovenskem ozemlju npr. v Emoni (Ljubljana), Poetovioni (Ptuj), Celeji (Celje), katerih notranja oprema, svečniki, freske, arhitekturni deli, relikviariji, posebej pa talni mozaiki - nam najbližji so v Ogleju - Akvileji, takratnem verskem središču za Benečijo, Istro in za današnje slovensko ozemlje vse do Trojan, antičnega Atransa - niso le velike umetniške stvaritve, še bolj kot to so izpovedno močni oznanjevalci krščanskega nauka. Med zgodnjekrščansko arheološko dediščino pa so tudi številni predmeti vsakdanje rabe, kot so novci (npr. zlatnik solidus iz Hrušice pri Colu iz leta 435, z upodobljenim cesarjem Valentinijanom, ki drži v levici križ), križci, fibule in drugi deli noše, ki nosijo zanesljiva znamenja dobe, imenovane christiana tempora. Med tovrstno zapuščino sodijo tudi lončene svetilke, t. i. oljenke, na katerih je bilo priljubljeno upodabljanje Kristusovega monograma (kristograma). Ena izmed njih je bila odkrita tudi v Solkanu. Časovno sodi v 4. do 6. stoletje (prim. katalog razstave Pismo brez pisave, Narodni muzej Slovenije, Ljubljana 1991).
 
Kristusov monogram, ki ga prepoznamo kot preplet črk P in X in je kratica v starogrški pisavi izpisanega Kristusovega imena (Christos) je v rimski državi v 4. stoletju bil simbolno znamenje, ki je izpovedovalo pripadnost rimskega vladarja in s tem rimske države krščanstvu. Posebej z upodabljanjem na novcih, takrat najbolj učinkovitim in najbolj razširjenim propagandnim sredstvom, je tudi krščanska simbolika dosegla še tako odmaknjene kotičke rimskega imperija. Glinasta svetilka s kristogramom pa je v domove prinašala dvojno luč, svetila je s svojim plamenčkom v temino bivalnih prostorov, z znamenjem Odrešenika pa je lahko posijala tudi v srca in duše zgodnjih kristjanov.
Vedeti pa je treba, da je sporočilna vrednost arheološkega predmeta samo tolikšna, kolikor smo pripravljeni iz njega izvleči, kolikor ga hočemo dojemati in se ne zadovoljevati z njim le kot z materialno kategorijo časa in okolja v katerem je nastal.
Šele ko v njem začutimo tudi duha, na predmetih s krščansko simboliko duha vere in vernosti, zasvetijo v polnosti pripovedi, ki jo hranijo v sebi. Kajti nositi ali uporabljati simbol ni in ne pomeni tudi z dušo in telesom pripadati mu. Od simbola-znamenja do simbola-spoznanja je največkrat dolga, zamotana in tvegana pot.
Drago Svoljšak

ZNAMENJA

ZAČETEK STRANI


VELIKI TEDEN 2006 »PRI NAS DOMA«
PRVI TRIJE DNEVI


ZADNJA VEČERJA  Prve dni se zberemo pri križu, ob katerem gori pet svečk. Molimo desetko:

»KI JE POSTAVIL SVETO EVHARISTIJO«

V.: »Ko so jedli, je Jezus vzel kruh, blagoslovil, ga razlomil, jim ga dal in rekel: »Vzemite, to je moje telo.« Nato je vzel kelih, se zahvalil, jim ga dal in vsi so pili iz njega. Rekel jim je: «To je moja kri zaveze, ki se preliva za mnoge.« (Mk 14, 22-23)
Ni večje nesreče kot je človek, kadar se vdaja zlu, skušnjavi... Jezus nas uvaja v občutek za sveto, za božje, kakor je sveta hostija. Zato je sredi Velikega tedna tako pomembna prva maša, ki je bila pri zadnji večerji.
V: »MOLIMO TE, KRISTUS IN TE HVALIMO!«
O.: »KER SI S SVOJIM KRIŽEM SVET ODREŠIL!«
EVHARISTIJA VELIKI ČETRTEK - 13. 04. 2006

A. Veliki četrtek je dan družine in župnije. Jezus je s svojimi najbližjimi obhajal zadnjo večerjo. Tako je evharistija, ki je ime za sveto mašo, združila apostole. Pri obredih velikega četrtka se zberemo v cerkvi, da obhajamo najsvetejšo daritev, spomin zadnje večerje, ustanovitve maše in mašniškega posvečenja. Še bolj je zgovoren obred umivanja nog, ko nam je Jezus pokazal, da ni krščanskega življenja brez dobrih del. Po večerji je Jezus odšel v vrt Getsemani, na kraj molitve, po
kateri se je izročil v Božje roke.

B. Srečanje začnemo s prižganimi svečami na postnem križu. Lahko zapojemo pesem: HVALI SVET, ODREŠENIKA, ali katero drugo evharistično pesem. Med petjem mama prinese kruh, ki ga položi na pripravljeno mesto poleg križa.
Oče po možnosti, moli nad kruhom: "Gospod, zahvaljujemo se ti, da smo nocoj lahko skupaj. Prosimo te, blagoslovi ta kruh in vse nas, ki ga bomo zaužili po tvoji dobroti. Amen."
Kruh razlomi in ga razdeli. Pogovor usmerimo na vprašanje dobrodelnosti, ko se na veliki petek odpovemo ceni tople malice (npr. 800 SIT) in darujemo v dober namen (dobrodelna akcija v župniji), saj kruh delimo s tistimi, ki ga nimajo.

C. Za branje in premišljevanje priporočamo: 2 Mz 12, 1-8. 11-14; Jn 13, 1-15.
KRIZ VELIKI PETEK - 14. 04. 2006

A. Na veliki petek ni maše, ker je Bog umrl na križu. V cerkev smo na ta dan povabljeni k molitvi Križevega pota in k obredu velikega petka, med katerim poslušamo Božjo besedo, molimo prošnje za vse potrebe, počastimo sveti križ in prejmemo sveto obhajilo. To je dan posta in molitve.
B. Zberemo se ob križu, na katerem ni več sveč. V rokah lahko držimo prižgane sveče. Molimo Očenaš ter zaključimo: »MOLIMO TE, KRISTUS, IN TE HVALIMO...«
C. BRANJE: Iz 52, 13-53; Jn 18, 1-19, 42 (Pasijon).
OGENJ VELIKA SOBOTA- 15. 04. 2006

A. Jezus je v grobu, kjer ni več trpljenja in preganjanja, je samo še mir. Pripravo na Veliko noč so pri nas zaznamovali številni običaji. Z blagoslovljenim ognjem so v hiši prižgali ogenj, ko so gospodinje pripravljale velikonočne jedi. Skrbno so počistili hišo in okolico, popoldne pa so nesli k blagoslovu velikonočnih jedi: kruh, meso, pirhe, hren, vino... Velikonočne jedi so podoba tiste velikonočne večerje, po kateri so Izraelci šli iz suženjstva v obljubljeno deželo. Z blagoslovom stopamo tudi mi v praznično veselje.

B. V krajih, kjer nam prinesejo velikonočni ogenj in nimamo primernega štedilnika ali peči, pripravimo posodico za blagoslovljeni ogenj in z njim prižgemo svečo (podobno kakor za Luč miru iz Betlehema). Glede časa, kdaj uživamo velikonočni žegen, se držimo tradicije, ki obsega čas med soboto zvečer in nedeljo zjutraj. Gre za čas, ko smo »pri nas doma« zares vsi zbrani.
Tedaj stopimo k mizi, stojimo, voditelj moli molitev pred jedjo: »Gospod, vsak dan smo deležni tvojega blagoslova. Te jedi so znamenje, ki nas na to spominja. Prosimo te, naj bomo vedno pripravljeni videti tvojo dobroto in jo deliti z drugimi«. Mama (gospodinja) razdeli najprej kruh; nato sedemo in jemljemo z mize, kar komu ustreza. Če je potrebno komu razložiti pomen posamezne jedi, to razloži voditelj (razlago smo slišali pri blagoslovu velikonočnih jedi). V cerkvi se udeležimo slavja Velikonočne vigilije.




PABERKOVANJA

ZAČETEK STRANI


CERKVENI SHOD V VERONI - 6. DEL
Razmišljanje o krščanskem pričevanju v današnjem svetu je postavljeno v središče pogovorov ob pripravah na cerkveni shod v Veroni. Krščansko pričevanje mora biti odprto za prihodnost. Zato se od kristjanov upravičeno pričakuje, da duhovno življenje oblikujejo ob premišljevanju Božje besede, ovrednotijo eshatološke razsežnosti in predvsem, da premagujejo nevarnost zapiranja v zasebnost. Na ta razmislek se navezuje tudi tema, ki govori o vključevanju kristjanov v javno življenje. Dokument priprave na shod v Veroni navaja, da je to eden od petih krajev, kjer se krščansko pričevanje pravzaprav uresničuje. O tej temi bodo tudi govorili na srečanju od 22. do 25. aprila 2006, ki ga pripravljajo v Uradu za socialna vprašanja in delo. Kristjan je »ustvarjalec upanja«, ki izhaja iz zavesti, da je vstajenje Jezusa Kristusa novo ovrednotenje človekovega življenja. V prispevku, ki ga je napisal član pripravljalnega odbora Gianni Ambrosio, avtor pravi:
 
»Kristjan postane pričevalec, če evangelij živi in uresničuje z veseljem. Velika nevarnost je, da krščansko pričevanje skrčimo le na zasebno raven, ali pa postane to le domena neke vase zaprte skupine in se v končni obliki omeji le na poenostavljeno sklicevanje na vrednote, ne pride pa do izraza v konkretnem življenju.« Kulturna in socialna razsežnost življenja je tisti prostor, kjer se krščanski pogled na življenje pravzaprav lahko oblikuje, če je seveda dopolnjen s potjo rasti v veri, osebnega oblikovanja, očiščevanja in sprejemanjem osebne odgovornosti. »Zato je na področju pastoralnega delovanja pomemben izziv, da ljudem omogočimo, da bodo vero lahko uresničevali v družini, poklicu, službi, jo prenašali v medsebojne odnose, da bo vera zaznamovala njihov prosti čas, kulturno udejstvovanje, predvsem pa se bodo znali srečevati s težavami, ki jih prinaša življenje.
VENEZUELA: PRAVICA DO VERSKEGA POUKA V ŠOLAH

Poznati in zavestno živeti vero je naravna in neodtujljiva pravica vsake osebe, so zapisali v dokumentu o verski vzgoji venezuelske škofovske konference. V dokumentu so zapisali, da je Venezuela laična država in zato nikogar ne zavezuje k verski opredelitvi, a je vseeno dolžnost države, da ustvarja in zagotavlja uživanje državljanskih pravic, med katerimi mora biti zajamčen tudi verski pouk v šolah. Škofje se sklicujejo na poslanstvo Cerkve, da oznanja evangelij in poučuje v veri vse, ki to želijo. V pismu škofje vabijo starše in predstavnike katoličanov, da: »Branijo pravico svojih otrok za versko vzgojo v okvirih šolskega programa«; katoliške profesorje, da: »Odgovorno izpolnjujejo svoje poslanstvo vzgojiteljev v veri«; župnike in druge pastoralne delavce, naj: »Okrepijo svojo navzočnost v šolah« in oblasti, da: »Upoštevajo versko vzgojo in poskrbijo, da bodo spoštovali pravice in zakonodajo, ki versko vzgojo v šolah priznava in ščiti«.
Aleš Rupnik



Pokora
Policist ustavi duhovnika zaradi prehitre vožnje. Duhovniku se mudi spovedovat v sosednjo
vas in policista prosi, naj mu odpusti kazen, saj tudi on odpušča.
»Dobro,« reče policist, »odpuščeno vam je, za pokoro pa boste plačali 6.000 sit!«

IZ ŽUPNIJ

ZAČETEK STRANI


KAPELA
BOGOSLUŽJE VELIKEGA TEDNA
Veliki četrtek:

7:00 Križev pot in hvalnice.
19:00 Maša v spomin zadnje večerje in molitvena ura »pri ječi«.
Vaši darovi so za »posvojitev na daljavo«.
Veliki petek:

7:00 Križev pot in hvalnice.
19:00 Obredi velikega petka, molitvena ura.
Vaši darovi so namenjeni Sveti deželi.
Velika sobota:
7:00 Križev pot in hvalnice
15:00, 16:00 in 17:00 Blagoslov velikonočnih jedil.
19:00 Velikonočna vigilija (prinesite sveče!).

VELIKONOČNA NEDELJA:
6:00 Sveta maša z vstajenjsko procesijo. Svete maše bodo tudi ob 8., 10. in 18. uri.

POSTNI NABIRALNIK Na veliki petek je strogi post, ko se samo enkrat do sitega najemo. Naši prihranki so za delovanje Cerkve v Sveti deželi, ki v težkih razmerah skrbi za kraje našega odrešenja.
SPOVEDOVANJE
Spored za ta teden je na oglasni deski.
NAŠI RAJNI
2. aprila smo se na pokopališču v Šempetru poslovili od Julijane Rutar (93) s Pristave.


KRISTUS ODREŠENIK
SPOVEJ SE!

Spovedniki iz soseščine so na voljo vsak dan do vključno srede; dopoldne med 9:00 in 11:00; popoldne pa med 15:00 in 18:30.

VELIKI ČETRTEK

Ob 20:00 bo večerna maša v spomin Zadnje večerje. Po maši bo v dnevni kapeli češčenje
pred Najsvetejšim.
VELIKI PETEK
Ta je dan strogega posta!  Ob 19:30 sveti križev pot; Ob 20:00 obred velikega petka s češčenjem svetega križa in svetim obhajilom.
VELIKA SOBOTA
Ob 17:00 blagoslov velikonočnih jedi.
Ob 20:00 velikonočna vigilija. Pod vodstvom g. škofa Metoda vstajenjsko bogoslužje in slavje svetih zakramentov za katehumene, ki so šli lani na pot uvajanja v krščanstvo.
SVETO TRIDNEVJE - darovi
Veliki četrtek
- nabiralnik karitas bo v veži; v cerkvi, pred oltarjem bomo odložili darove (živila in higijenske pripomočke). Miloščina tega dne gre za Karitas.
Veliki petek - nabirka tega dne je za Sveto deželo. Košara bo v veži. Tudi miloščina, ki se pobira med obredom velikega petka, gre za stisko ljudi v Sveti deželi.
Velika sobota - darovi tega dne so namenjeni družinam na pragu revščine. V veži bo košara z napisom Anin sklad.

VELIKA NEDELJA
Ker bodo obredi uvajanja v krščanstvo na vigilijo, bo večerna nedeljska velikonočna maša ob 20:00.
BELA NEDELJA 2006
V osebnem in družinskem programu načrtujmo tradicionalno župnijsko romanje na Sveto Goro. Romarska maša bo tam na Belo nedeljo ob 10:00.
VEROUČNE POČITNICE
Verouka ni za sveto tridnevje do vključno velikonočnega ponedeljka. Nasvidenje v torek 18. aprila!
ROMANJE V OGLEJ
Druga skupina birmancev in njihovih domačih bo romala v Oglej v soboto, 6. maja. Za odhod se zberemo pri cerkvi ob 13:00. Prosimo, da se prijavite takoj!


KROMBERK
OBHAJILO NA DOMU
Po domovih bom obhajal po sledečem sporedu: v ponedeljek Ajševica, Loke, Breg. V torek Vinka Vodopivca, Toma Brejca, Iztokova, Damber in Pod Škabrijelom. Začnem ob 9. uri in končam ob 13. uri. Rad bom obhajal tudi tiste, ki ste hodili v cerkev, zdaj pa ne morete. Prijavite se na tel. 333 25 35.
OBREDI VELIKEGA TEDNA
Vse tri večere se začnejo ob 19. uri.
Na veliki četrtek nas škof vabi v h krizmeni maši v stolnico ob 9. uri. Zvečer bomo imeli slovesno bogoslužje v domači cerkvi. Vaši darovi bodo namenjeni Cerkvi v sveti deželi. Po maši prenesemo Najsvetejše v božji grob. Vpišite se, kdaj boste prišli k božjemu grobu na veliki petek in veliko soboto.
Na veliki petek zvonovi ne zvonijo. Strogi post in zdržek mesnih jedi. Zvečer bodo pretresljivi obredi: opravilo božje besede, uvod v dve berili in branje Trpljenja Jezusa Kristusa po Janezu; sledile bodo slovesne prošnje za vse potrebe, češčenje križa in obhajilo.
Na veliko soboto zvonovi ne zvonijo do Slave pri slovesni vigiliji. Jedila bom blagoslovil pri sv. Trojici ob 15:30, v župnijski cerkvi ob 16:00, v Lokah ob 16:30. Zvečer bodo obredi velikonočne vigilije: blagoslov ognja in velikonočne sveče, berila, blagoslov krstne vode in obnovitev krstnih obljub. Sledi sv. maša in vstajenjska procesija do Komela in nazaj. Za procesijo prinesite lučke.
Na veliko noč bo slovesna maša ob 9. uri.



OSEK
VELIKI TEDEN
Cvetna nedelja:
9:00: Pred cerkvijo blagoslovitev oljčnih vejic, procesija v čast Kristusu Kralju, slovesen vstop in maša z branjem Jezusovega trpljenja.
14:00: Župnijski Križev pot s sodelovanjem družin prvoobhajank in birmancev.
Veliki četrtek:
19:30: Slovesna maša Gospodove zadnje večerje. Prinesimo svoje postne darove za Karitas! Zahvala Jezusu za njegove čudovite darove.
Veliki petek:
17:00: Križev pot z otroki in starši od 1. do 5. razreda.
19:30: Bogoslužje božje besede, češčenje križa in obhajilo. Žalostni del rožnega venca s petjem.

Velika sobota:
8:00: V Oseku pri cerkvi bo blagoslov velikonočnega ognja za domove.
Blagoslov velikonočnih jedil: sv. Peter ob 15:00, sv. Lucija ob 15:45, sv. Martin ob 16:30.

20:00: VELIKONOČNA VIGILIJA - bedenje, ko s svetimi obredi in vstajenjsko mašo proslavljamo in podoživljamo Jezusovo vstajenje.
VELIKA NOČ -VELIKA NEDELJA, največji krščanski praznik 10:00: Slovesna župnijska maša.
Velikonočni ofer - darovanje. Hvala!
Velikonočni ponedeljek - spomin na Jezusovo pot z učencema v Emavs.
9:00: sv. Lucija - vabljeni k sv. maši, saj je danes šole in dela prost dan.

Iskrena hvala vsem za vse, kar ste pripravili, sodelovali in darovali. Boglonaj!


SOLKAN
VELIKI TEDEN 2006
Naj bo ožarjen z glavno mislijo okrožnice Benedikta XVI: »BOG JE LJUBEZEN.«
CVETNA - OLJČNA NEDELJA -SVETOVNI DAN MLADIH.
Jezusova beseda je tudi luč življenja mladih.
VELIKONOČNA SPOVED
je vsak dan pol ure pred mašo, po maši in po dogovoru. Otroci pri verouku. »Če pšenično zrno umre (če umrem svojim grehom), obrodi obilo sadu (doživim velikonočno veselje)«.
OBISK STAREJŠIH IN BOLNIKOV
za velikonočne zakramente: med tednom dopoldne.
VELIKI ČETRTEK: ob 19:00 slovesna maša zadnje večerje: simbolični obred umivanja nog 12 možem-apostolom, darovanje letošnjih postnih prihrankov za potrebne, kratko češčenje Najsvetejšega »z Jezusom na Oljski gori«.
VELIKI PETEK: ob 18:30 križev pot, ob 19.00 opravilo v čast Kristusovemu trpljenju, darovanje za Sveto deželo. - Med dnevom obisk Jezusa v cerkvi.
VELIKA SOBOTA: - med dnevom obisk Jezusa v božjem grobu. Blagoslov velikonočnih jedil: od 15:30 dalje v 4 domovih, ob 17:00 v cerkvi s češčenjem Jezusa v Božjem grobu (nekaj blagoslovljenih jedil damo v cerkvi v košaro za voščilo stanovalcem materinskega doma in zapora); Velikonočna vigilija: ob 20:00, z vstajenjsko procesijo (prinesemo svečo). V velikem tednu pri bogoslužju sodelujejo birmanci, spremljajo jih starši.
VELIKA NOČ: sv. maši ob 10:00 in 19:00.


ŠEMPAS
SVETA SPOVED
Veroučenci bodo sveto spoved pred prazniki opravili v okviru rednega verouka.
VELIKI ČETRTEK IN VELIKI PETEK
Obredi velikega četrtka in velikega petka bodo ob 19:00. Na veliki četrtek ste po obredih vabljeni k molitveni uri. Križev pot bomo na veliki petek molili v Šempasu ob 15:00. Po obredih velikega petka bomo molili žalostni del Rožnega venca.
VELIKA SOBOTA
Ob 8:00 bomo pred cerkvijo v Šempasu blagoslovili ogenj. Blagoslov velikonočnih jedi bo v Šmihelu ob 15:00, v Ozeljanu ob 15:30 in v Šempasu ob 16:00.
VELIKA NOČ
Z vigilijo ob 20:00 bomo začeli velikonočno praznovanje. S seboj prinesite sveče. Po vigiliji bomo imeli vstajenjsko procesijo. Na veliko noč bo sveta maša z ljudskim petjem ob 9:00 v Ozeljanu in slovesna praznična sveta maša v Šempasu ob 10:30.
VAŠI DAROVI
Na veliki četrtek bo vaš dar namenjen v dobrodelne namene, na veliki petek darujemo za Cerkev v Sveti deželi, na veliko noč pa vaš dar namenjamo za potrebe župnije.
NAŠI RAJNI
V nedeljo, 2. aprila 2006 smo se v Ozeljanu poslovili od Alojza Mraka (77) iz Ozeljana 67a. Naj počiva v miru.


RAZSTAVA PIRHOV Razstava velikonočnih pirhov na Sveti Gori je odprta vsak dan od 10. do 18. ure. Odprtje bo danes ob 17:00.
XXI.
SVETOVNI DAN MLADIH
z geslom: »Tvoja beseda je svetilka mojim nogam, luč na moji stezi« na cvetno nedeljo letos obhajamo po škofijah in župnijah.
OBHAJANJE ZAKRAMENTOV KRŠČANSKEGA UVAJANJA
za izbrane katehumene bo med velikonočno vigilijo ob 20:00 v konkatedrali.