LETNIK V I
|
ŠTEVILKA:30
|
5. POSTNA NEDELJA
|
2. APRIL 2006
|
ARHIV_LETNIK VI
»...IN KO BOM POVZDIGNJEN Z ZEMLJE, BOM VSE PRITEGNIL
K SEBI« (Jn 12,32)
Na
Vrnetu sem zasledil pripoved o doživetju rabina Harolda Kushnerja, ki je opazoval
otroka, ko sta na obali ob morju gradila grad iz peska. Ko sta ravno konèala pešèen
grad, za katerega sta potrebovala veliko èasa, napora, iznajdljivosti in potrpljenja, je
prišel morski val in ga v trenutku zravnal s tlemi. Rabi
je prièakoval solze in jezo. Otroka pa sta se usedla, se
prijela za roke in se smejala. Kmalu sta zaèela
graditi nov grad.
Uèenega
rabina sta otroka nauèila pomembne modrosti: »Vse
stvari v našem življenju, ki jih ustvarjamo s toliko èasa in
energije, so zgrajene v pesku. Trajni so samo naši
odnosi z ljudmi, z Bogom. Prej ali slej pride val in odnese tisto, kar smo
zgradili s toliko truda. Ko se bo to zgodilo, se bo lahko smejal samo tisti, ki
se bo imel s kom držati za roke.«
V
evangeliju Jezus pravi: »...in ko bom povzdignjen z zemlje (na križ), bom
vse pritegnil k sebi« (Jn 12,32). Jezus nas vabi v odnos, ki bo veèno
trajal.
Postni
èas je priložnost, da se uèimo loèevati
trajno od minljivega; resnièno potrebno od namišljenega;
biti od imeti. Tako se bomo lažje razumeli kot »pšenièno
zrno« in si s tem prizanesli z nepotrebnimi solzami in
jezo. Veèino èasa in napora bomo vlagali v pristen odnos z
Bogom in z ljudmi. In ko se nam bo podrlo minljivo, se bomo prijeli za roke in
se smejali ter ponovno gradili, tako minljivo (kar nam je zaèasno
resnièno potrebno na zemlji), kakor to kar veèno
ostane.
Tako
bomo dovolili Jezusu, da nas že na tem svetu in v tem življenju
povzdiguje k sebi: ne samo na križ trpljenja in smrti (èeprav
se z njim tolikokrat sreèujemo, je to je samo vmesna postaja), ampak tudi
na križ ljubezni in zmage.
p.
Bernard
TRPEÈI
KRISTUS KOT SIMBOL VSEH POLITIÈNIH PREGANJANCEV
Zapušèenega
Kristusa išèemo tudi v vsakem poštenjaku,
ki so ga zaradi pokonène drže preganjali razlièni
totalitarizmi. Med njimi je bil Mirko Mozetiè,
rojen leta 1892 v Solkanu, v premožni, narodno zavedni družini.
Hiši se je reklo Pr' Droèi. Mozetièevi so
imeli posestvo in gostilno. Mirkov oèe je bil solkanski župan,
zaveden Slovenec Anton Mozetiè (1852-1910). V njihovi hiši na
današnjem trgu Jožeta Srebrnièa,
kjer so v pritliènih prostorih imeli gostilno, je bila leta 1867
ustanovljena solkanska èitalnica. Mirko se je poroèil s
Pavlo Božiè (1895-1965). Zakonca sta vodila gostilno in
posestvo. Mirko je bil demokratiènega duha, kristjan in zaveden Slovenec. Tudi o
politiènih zadevah se je v gostilni rad pogovarjal. Zaradi
pokonène drže in trdnega znaèaja so
ga preganjali trije totalitarizmi, ki so v 20. stoletju zaznamovali slovenski
narod. Preganjale so ga fašistiène oblasti. Med leti 1930 in 1939 so Droèevo
gostilno veèkrat zaprli, ker so v njej prepevali slovensko. Leta
1939 so Mirka zaprli in internirali za dobo dveh let v Campobasso v Abruzzih.
Mirkov neèak pripoveduje, daje med drugim Mirko nekega dne skozi
okno svojega lokala vrgel Mussolinijevo sliko, ki je po zakonu morala viseti v
javnih prostorih. Maja 1943 so ga italijanske oblasti zopet zaprle in pretepale
zaradi suma, da je podpiral partizane. Preganjal ga je tudi nemški
okupator. 5.6.1944 so ga zaprli in internirali v koncentracijsko taborišèe
Dachav, od koder se je vrnil izèrpan 21.7.1945 po prestanem tifusu. Po prikljuèitvi
cone A leta 1947 k Jugoslaviji ga je zaèela preganjati tedanja komunistièna
oblast. Nekega dne so v lokal vstopili agenti Udbe ter ga odpeljali v zapore v
palaèi Lenassi v Solkanu. Èez
nekaj èasa se je zaèel proces v Mozetièevi hiši, v
nekdanji plesni dvorani, ki je bila predelana v zaèasno
sodišèe. Danes je to stavba solkanske krajevne skupnosti.
Okrajno sodišèe v Gorici s sedežem v
Solkanu ga
je
skupaj s soprogo Pavlo 13. aprila leta 1948 spoznalo za krivega nedovoljene
trgovine, špekulacije, gospodarske sabotaže in
kaznivega dejanja zoper ljudsko oblast. Obtožen je
bil, »da je ponovno v letu 1947-48 blatil in klevetal
ljudsko oblast in državno ureditev, Maršala
Tita in J.A....« Špekulantstva in blatenja ljudske oblasti je bila
obtožena tudi žena Pavla. Okrajno sodišèe v
Gorici ju je obsodilo na plaèilo denarne kazni.
Na
pritožbo javnega tožilca, èeš, da je kazen prenizka, je sodišèe
druge stopnje (Okrožno sodišèe v Postojni) 29. maja 1948 Mirka obsodilo na
eno leto odvzema prostosti s prisilnim delom, Pavlo pa na 8 mesecev zapora.
Poslopje v Solkanu, v katerem je bila gostilna, skupaj z gostilniškim
inventarjem, so zaplenili. Mozetièeva sta se na kazen pritožila,
vendar sodišèe pritožbi ni ugodilo. Mirko je bil v Ljubljanskih
zaporih zaprt osem, Pavla pa tri mesece. Leta po aretaciji in zaplembi so bila
za Mozetièeve težka. Komaj so se preživljali.
Zaradi finanène stiske in pritiskov s strani Udbe sta zaprosila MLO
Solkan za dovoljenje, da op-tirata za Italijo. Dovoljenja nista dobila. Mirko
je bil deležen novih pritiskov s strani Udbe. Leta 1951 so ga
ponovno aretirali in zaprli za dva meseca. Odpustili so ga tudi iz službe.
Proces proti Mozetièema leta 1948 je bil le eden izmed mnogih zrežiranih
procesov, ki so se po vojni odvijali. Med leti 1945-51 je bilo obsojenih na
tisoèe podjetnikov, trgovcev, obrtnikov, kmetov in
duhovnikov. Glavni namen je bil zaplemba premoženja
in obraèun s kritiki režima. Leta 1995 je prišlo na
Vrhovnem sodišèu Republike Slovenije v Ljubljani do obnove tega
sodnega procesa. Izkazalo se je, da je bil celotni prvi proces zrežiran
in da je prišlo pri njegovi izvedbi do številnih
kršitev. Mirko in Pavla Mozetiè sta
bila vsaj posmrtno rehabilitirana.
Jernej
Vidmar
NEDELJA? »DAJTE NAM MIR!«
NAPOVED
Do
nedelje kot dneva poèitka imamo na Slovenskem spet povsem klavrn
odnos.
Žal tudi ljudje, ki se imamo za verne. Zmeda je tudi
pri zakonodajalcu, parlamentu, ki ne zna razložiti,
zakaj je vpletel v izvzetje nedeljskega poèitka v
trgovinah npr. nujne življenjske potrebšèine,
kar je bilo nespamet od prvega dne naprej, ko je nekdo to bleknil; pa trgovine
na božjih poteh, kar je navadna zloraba, zoper katero se
niti Cerkev ni oglasila.
Potem
ni èudno, da je odnos do nedelje pri hlastajoèih množicah
iz tedna v teden bolj potrošniški in nepremišljen.
Nekaj podobnega smo doživljali pred leti v odnosu do prostora in
okolja. Ob intenzivni industrializaciji smo uprizorili, nevedni in oholi!,
pohod na prostor in okolje. Še pomnite èase, ko so zmagovito privlekli na Goriško
vrsto vprašljivih, èloveku in okolju neprijaznih poèetij?
V èasu,
ki je pred nami, dejansko smo že globoko v njem, smo vedno bolj pogojeni še z
izbiro, èe še lahko izbiramo?, kako s èasom.
Bodimo jasni: ali bomo ob nedeljah delali in se drenjali po nakupovalnih halah
ali poèivali. Poèivali seveda ne kot zdolgoèaseno
pretezanje pred TV... Življenje je vedno bolj odvisno od tega, na
katero mesto postavljamo delo in trošenje, skratka kako uporabljamo èas.
NEVEDNOST
Kaže, da
se teže tega vprašanja še ne zavedamo. V zadnjih tednih poslušamo
ljudi, ki delajo ob nedeljah, da so pravzaprav zadovoljni, èe jim
plaèajo dodatek. Pa tudi potrošniki
smo se menda spet zapodili v nedeljske nakupe in si zapolnili že tako
prazno življenje. Najbolj otožno pa
je, da se pripravljajo, da bodo o tem odloèali
ustavni sodniki in sodnice, ki v svojih javnih nastopih kažejo
popolno nevednost o kakovosti èasa. Seveda, saj o tem niè ne piše v
paragrafih. Tako se pri nas odloèa o dveh vprašanjih,
pri katerih gre za usodo našega in naslednjih rodov, o prostoru (ekološko
vprašanje!) in èasu (antropološko
vprašanje!). Ti vprašanji sta vedno bolj dramatièni
vprašanji današnjega in jutrišnjega življenja.
Zlasti kakovosti življenja, po èemer se merita naše
zadovoljstvo in sreèa!
PRAZNINA
Je pa
res, da brez sramu razkazujemo notranjo praznino, èe se
ne znamo postaviti na stališèe, da sta prostor in èas
osnovni sestavini življenja, za kristjane naravnost božja
darova.
Èe resnièno želimo sreèo, moramo iskati ravnovesje s prostorom in èasom. V
Srednjem veku, med 11. in
13. stoletjem, ko je šlo za to, ali imajo ljudje na Zahodu pravico do
nedeljskega in prazniènega poèitka, se je Cerkev postavila na stran èlovekove
pravice do poèitka. Saj èlovek vendar ni žival! Kdo
bo dopovedal današnjemu èloveku da èlovek tudi ni stroj in tudi ne samo potrošnik?
Gašper Rudolf
CVETNA
ALI OLJÈNA NEDELJA 2006
|
A.
SPRAVA IN SPOVED
Ta
teden je zadnji èas, da se poglobimo v svoje življenje
in se zbrano pripravimo na spravo in zakrament spovedi. Èe
nismo še bili pri spovedi, si doloèimo
dan.
B.
ODLOÈITVE
Na CVETNO
NEDELJO ponesemo bolnim in vsem, ki ne morejo v cerkev, blagoslovljeno oljèno
vejico na dom in jih s tem obišèemo.
Doma
se pogovorimo, kako bomo obhajali veliki teden v družini,
katerih obredov se bomo udeležili v cerkvi in obnovimo postne sklepe glede
molitve, odpovedi in dobrih del.
C.
SLAVJE »PRI NAS DOMA«
Na
postnem križu gorijo vse sveèe. Zapojemo ali molimo postno pesem in medtem
voditelj zatakne blagoslovljeno oljèno vejico za križ, ali
pa z njo okrasi postno ikebano..
V.: »Molimo
te, Kristus, in te hvalimo!«
O.: »Ker si s svojim križem
svet odrešil!« |
Voditelj pred molitvijo poudari: »Na cvetno nedeljo se spominjamo Jezusovega vhoda
v Jeruzalem, ko so ga množice s palmami in oljènimi
vejami pozdravljale kot kralja. Zato se na ta dan zberemo pred cerkvijo za
blagoslov oljk in drugega zelenja ter v slovesnem sprevodu s vstopimo v cerkev.
Toda
Jezus je istoèasno, ko je slovesno vstopil v mesto, stopil na pot
trpljenja, o èemer razmišljamo ob branju Pasijona (poroèila o
Jezusovem trpljenju). Z Jezusom stopimo na pot velikega tedna tudi mi.«
V. »Molimo
te, Kristus, in te hvalimo!«
O.: »Ker si
s svojim križem svet odrešil!«
V.
Bere poèasi evangeljsko besedilo, ki ga vnaprej pripravi: ali
Mt 21, 1-11; ali Mr11, 1-11; ali Lk 19, 28-44.
V. »USMILI
SE NAS, O GOSPOD!« O. »USMILI SE NAS!
CERKVENI SHOD V VERONI - 5. DEL
»Pomembno je, da oblikujemo naèin kršèanskega
življenja, ki bo izhajal iz velikonoènega
dogodka, a ga bomo istoèasno znali posredovati v jeziku, ki bo razumljiv
današnji družbi.« V politiènem delovanju se vse bolj kaže
pomanjkanje zaupanja: politièno dogajanje se vrti le okrog interesov, povelièuje le
posamezne projekte, izogiba pa se bistvenim vprašanjem
o pravièni razdelitvi dobrin in sodelovanju v dobro vseh
ljudi. Družbeno okolje je tako prostor, v katerem prièakovanja
posameznikov dobijo splošen pomen, kjer si nasproti stojijo razlièni
pogledi ter mnenja in se zato ustvarja vzdušje
rivalstva. »Prav zato so v cerkvenih združenjih
poklicani, da so še bolj pozorni na te pojave in ustvarjajo takšne
okolišèine in odnose, ki bodo uravnovesili družbeno,
socialno okolje.«
»Preroška v pravem pomenu besede je lahko le tista župnija,
v kateri znajo ovrednotiti vsa znamenja kršèanskega
upanja. Kršèanstvo, ki zgolj ustvarja prepovedi, moralizira in
obsoja, je preživelo, ker je vsakršno
kopanje po nepomembnih vprašanjih nekoristno.« Danes
so lahko znamenje le kršèanske skupnosti, ki se ne ukvarjajo toliko same
s seboj, marveè »se znajo primerjati in vkljuèiti v življenje
okolja«. Le župnija, ki laikom dovoli, da v skupnost prinašajo
svoje življenjske izkušnje, bo življenjska, saj župnija
ni samo neka skupina zbranih župljanov, ki delujejo v okviru organizacije. »Zato
potrebujemo duhovnike, ki bodo znali delovati v dobro skupnosti in jo
povezovati. Samo tako bodo mogli sodelovati z zrelimi in odgovornimi kristjani.
Konèno pa je župnija tudi skupnost, ki preprostemu èloveku
pomaga pri oblikovanju njegove osebne vere.«, so
zapisali v dokumentu ob pripravi na cerkveni shod v Veroni.
UPAD ŠTEVILA
VERNIKOV
V Banjaluški škofiji
je po podatkih iz popisa, ki so ga po župnijah izpeljali konec leta 2005, število
vernikov prviè padlo pod 40.000. Danes v škofiji
živi 39.792 vernikov v 48. župnijah.
Ta podatek lahko primerjamo s številom 97.857 vernikov (danes je to 40,66%
predvojnega števila), kolikor jih je po uradnih podatkih Banjaluške škofije
na tem obmoèju živelo leta 1991. Še
posebej je opazno dejstvo, da je leta 1999 na obmoèju škofije
živelo 52.711 vernikov in se je število
do leta 2004 zmanjšalo na 40.758, to je za 11.953, v odstotkih kar
za 23%. Upadanje pa se je na žalost nadaljevalo tudi v letu 2005, ko se je število
vernikov glede na leto 2004 zmanjšalo za 966 (okrog 2%). Še
posebej pa je pomenljiv podatek, da je leta 2004 na obmoèju škofije,
ki pripada Federaciji BiH živelo 33.475 (82%) vernikov, a na obmoèju
Republike Srbske le 7.283 (18%). Podatek daje pravo podobo o stanju v škofiji.
Aleš Rupnik
NOV
AVTO
"Èestitam,
Janez!" reèe Jure prijatelju.
"Uspelo
ti je kupiti nov avto!"
"Uspelo?
Moral sem ga. Vedno kadar sem parkiral, je prišel
mimo policist in vprašal, èe
je že kdo
obravnaval prometno nesreèo."
KAPELA
BOG
POVRNI
Andreju
in Tomažu Peganu se zahvaljujemo, da sta v dvorani vstavila nova okna,
ki so bila izdelana že lani. Bog povrni èlanoma
Gospodarskega sveta, ki sta pomagala ter gospem, ki so dvorano in hodnik poèistile.
Ob oknih bo potrebno opraviti še nekaj zidarskega dela.
SPOVEDOVANJE
V tem
tednu bomo spovedovali verouèence, sicer pa bo spored velikonoènega spovedovanja
za veliki teden na oglasni deski.
Za obisk
starejših in bolnih na domu nas èimprej poklièite in
jim omogoèite, da prejmejo velikonoène
zakramente.
ZAHVALA
KARITAS
Hvala
za darove postne akcije 3. in
4. postne nedelje. Poleg hrane smo nabrali 257.521 SIT. Hvala katehistinjam in
verouèencem, ki so naredili lepe velikonoène vošèilnice
za naše starejše in bolne župljane,
ki jih bomo obiskali po domovih in za oskrbovance v Domu upokojencev v Novi
Gorici. Vsem Bog povrni!
CVETNA
NEDELJA
Oljène
vejice boste lahko dobili pred mašami v veži pred župnijsko pisarno. Blagoslovili jih bomo pri vseh
mašah, slovesen blagoslov in spomin Jezusovega vhoda v
Jeruzalem pa bo na zaèetku župnijske maše ob
10. uri.
KRST
V nedeljo,
26. marca, je prejela zakrament svetega krsta Tiana Gorjup, hèi
Hinka in Barbare Gorjup. Božjega blagoslova novokršèenki
in njeni družini!
KRISTUS ODREŠENIK
PRVOOBHAJANCI
Jutri
ob 18:00 je za vse prvoobhajance skupna vaja v okviru uvajanja v spravo in spoved.
Za spoved se zberemo s prvoobhajanci v petek ob 16:30. Na voljo bosta dva spovednika
tako za starše kot za otroke.
DAN
SPRAVE - CVETNI PETEK
V petek
bomo obhajali spravni dan. Veèerna maša bo zato ob 18:00, ob 18:30 bo sledil Križev
pot, ob 19:00 pa bomo obhajali spravno bogoslužje.
Namen spravnega bogoslužja je, da podpre premislek o našem življenju,
njegovi usmeritvi ter nas usposobi za kesanje in spoved.
CVETNA
NEDELJA
Pred
dopoldanskima mašama bo na plošèadi pred cerkvijo blagoslov oljk, ki mu bo
sledil slovesen vhod v cerkev. Doma bomo obhajali tudi obred Cvetne nedelje »Pri
nas doma«, kakor smo se mu skušali
približati v prejšnji Prilogi. Darovi za oljke gredo za gradbene
potrebe v Slovenski Istri.
SPOVEDOVANJE
V veži je
urnik velikonoènega spovedovanja z vrstnim redom spovednikov iz bližnjih župnij.
VELIKI
TEDEN 2006
Obredi
Svetega tridnevja bodo ob 20:00. Obrede velikonoène
vigilije bo vodil g. škof Metod, ko bomo s katehumeni slavili svete
zakramente.
STARŠI
Danes
in v torek se sreèamo s starši verouèencev 5. razreda. S sreèanji s
starši bomo nadaljevali po praznikih.
BOLNI
IN ONEMOGLI
Sorodnike,
sosede in prijatelje prosimo, naj posredujejo zvezo z bolnimi in onemoglimi, ki
živijo po stanovanjih, da jim omogoèimo
duhovnikov obisk in svete zakramente. Lahko nas poklièete po
telefonu, ki je na zadnji strani Oznanil.
ANGOLA
- NEŽA IN VASJA MARKIÈ
V
soboto po veèerni maši bosta Neža in Vasja Markiè
pripovedovala in prikazala svoje izkušnje iz Angole. Vsi smo lepo vabljeni!
NEDELJSKA
VEÈERNA MAŠA
S
prihodnjo nedeljo bo veèerna maša ob nedeljah uro kasneje, to je ob 20:00.
KROMBERK
PRVI
PETEK IN SOBOTA
Na prvi
petek bomo pol ure skupno èastili Najsvetejše.
Rednim èastilcem naj se pridružijo še
drugi.
BOGOSLUŽJE NA
CVETNO NEDELJO IN SPOVEDOVANJE
Bližamo se
velikonoènim praznikom. Spoved otrok od 4. do 6. razreda bo že ta
teden, na dan verouka, bodoèi birmanci pa pridejo v soboto ob 18. uri. Imeli
bodo tudi tujega spovednika. Tudi odrasli naj pridejo za spoved v soboto ob 18.
uri ali pa na cvetno nedeljo od 8. ure dalje. Blagoslov oljk s procesijo bo pri
sv. maši ob 9. uri.
OBHAJILO
NA DOMU
Po
domovih bom obhajal na veliki teden: v ponedeljek Ajševica,
Loke, Breg; v torek Vinka Vodopivca, Toma Brejca, Iztokova, Damber in Pod Škabrijelom.
DRUŽINSKO
ROMANJE V OGLEJ
Starši in
bodoèi birmanci so se dobro izkazali. Samo dva sta manjkala
zaradi bolezni. Ob krstilniku so starši položili roko birmancem na ramo, obnovili smo krstne
obljube in zmolili Litanije vseh svetnikov. Pred Oglejem smo šli v Štivan
in na koncu tudi v Gradež. Vsi smo bili zadovoljni. Svoj delež je
prispeval tudi katehist Stojan Kravos.
OZVOÈENJE
Cerkev
je dobila nove zvoènike in mikrofone. Dobrotniku naj Bog povrne.
ZVONJENJE
IN URA
v
zvoniku sta narejeni. Ura bije in kazalci se premikajo. Èišèenje številènice
in zvonika pride na vrsto, ko bo primerno vreme. Iz župnijskega
arhiva je razvidno, da tudi prva cerkev ni imela ure v zvoniku. Niè ni èudnega,
saj jo je do leta 1936 upravljal le vikar, ki je bil podrejen župniku
in dekanu v Solkanu.
OSEK
OLJÈNE
VEJICE
za
blagoslovitev na cvetno nedeljo bomo lahko imeli od domaèih oljènih
dreves. Potrebujemo okrog 20 veèjih vejic in 100 manjših.
Prosimo, da jih pripeljete do cvetne sobote (8. aprila) k cerkvi v Oseku.
Hvala!
SVETE MAŠE
med
tednom so ob 18:30 uri! Pred mašo je prilika za spoved.
SOLKAN
TEDEN
SPRAVE -VELIKONOÈNA SPOVED:
prvoobhajanci
s starši in drugimi družinskimi èlani v soboto 8. aprila ob 17:00;
vsi župljani: sobota 8. april od 18:30 dalje (pater s Svete
Gore), nedelja 9. april od 9:00 dalje, vsak dan od 18:30 dalje.
OLJÈNA
NEDELJA
Ob
10:00 blagoslov oljk in zelenja, procesija ter maša s
pasijonom.
SREÈANJA
STARŠEV
V
torek, 4. aprila, ob 20:00 s starši 9. razreda verouèencev.
BESEDA
ŽIVLJENJA
Svetopisemska
skupina se sreèa ob premišljevanju Besede življenja
v sredo, 5. aprila, ob 19:30.
NAŠI
RAJNI
26. 3.
je v varstvu Marije doživela smrtno uro 93-letna Angela Devetak, roj.
Lièen, Za spomenikom 13. Gospod, daj ji veèni
pokoj!
ŠEMPAS
SVETA
SPOVED
V dneh
pred prazniki bom za sveto spoved na razpolago pol ure pred vsako veèerno sveto
mašo.
KARITAS
Sreèanje
skupine imamo v torek, 4. aprila po maši.
PRVI
PETEK
V petek
dopoldne obišèem bolne na domu. Pol ure pred veèerno
mašo ste povabljeni k molitvi pred Najsvetejšim.
STREŽNIKI
Ob
pripravi na praznike se sreèamo v soboto, 8. aprila ob 10:00.
SLOMŠKOVO
BRALNO PRIZNANJE
O
prebranih knjigah se bomo pogovorili v soboto, 8. aprila ob 13:30.
OLJÈNA
NEDELJA
V nedeljo
zaèenjamo obhajanje velikega tedna. Zberemo se pod
zvonikom. Blagoslovili bomo oljène vejice in zelenje in slovesno vstopili v
cerkev. Pri bogoslužju se bomo poglobili v premišljevanje
trpljenja našega Gospoda Jezusa Kristusa. Blagoslov zelenja bo tudi
v Ozeljanu v soboto pri maši. Zberemo se v cerkvi. Prosim bogoslužne
sodelavce, da poskrbijo za pripravo obredov svetega tridnevja in velikonoènega praznika.
NAŠI
RAJNI
V petek,
24. marca 2006 smo se v Ozeljanu poslovili od Slavice Brezec (90),
Ozeljan 61; v soboto, 25. marca pa v Šempasu od Jožefa Živca (79), Šempas 187. Molimo za naše
rajne!
RAZSTAVA
PIRHOV
Vabimo
vas na Prvo razstavo velikonoènih pirhov na Sveti Gori od 8. do 17. aprila. »Uradno«
odprtje razstave bo 9. aprila ob 17. uri. Ogled bo možen
vsak dan od 10. do 18. ure.