LETNIK V I
|
ŠTEVILKA:28
|
3. POSTNA NEDELJA
|
19. MAREC 2006
|
ARHIV_LETNIK VI
»SVETA VOJNA«
DESET
DELOV SVETE VOJNE
Prvi
del svete vojne je boj zoper nasprotnike. Naslednjih devet delov pa je boj
zoper samega sebe. »Sveta vojna« se v
arabšèini imenuje z besedo »džihad«. To
besedo v teh negotovih èasih pogosto slišimo.
Džihad
pa ni tisto, kar se pogosto vsiljuje kot grožnja in
nasilje, paè pa je napor volje za postni, odpovedni, asketski naèin življenja.
Kar je predlog za vsakega kristjana, zlasti v postnem èasu:
red, disciplina, skromnost. Skratka, sveta vojna zoper samega sebe.
Tak je
nauk velikega muslimanskega duhovnega uèitelja Sufyana ibn Unaynaha. Živel
je v Meki in leta 814 tam tudi umrl. Nauk je vzel iz zakladnice kršèanstva.
Pred potrošniškim obdobjem!
O TEM
UÈITELJU DUHOVNOSTI,
ki se
sicer ni skliceval na kršèanstvo, pripovedujejo, kar je na meji
verjetnega, da je znal že pri štirih letih ves Koran na pamet ter da je živel
ob vodi in samo enem jeèmenovem zrnu na dan. Bil je mojster postnega
vzpona v odpovedi. Uvršèajo ga med velikane h katerim se kakor po nekem
pravilu v postnem èasu vraèamo, ne da bi opustili kršèanski
ideal posta, ki ga je opredelil Jezus in so ga živeli kristjani davno pred Sufyanom ibn Unaynahom. Sufyan
ibn Unaynah je med postnimi prièami zunaj kršèanstva,
z zgledom, da sta odpoved (post) in duhovno življenje
neloèljivo povezana.
POST
Izkušnja
posta in odpovedi ali »svete vojne« zoper
samega sebe, je eno od pomembnih izkustev vsake vere in duhovnega prizadevanja.
Ob
postu moramo kristjani popraviti svoje poenostavitve o pravem islamu, muslimani
pa odpraviti svojo brezumno nasilnost in nepremišljeno
ranjenost. Muslimani in množice drugih veroizpovedi, ki v teh tednih
razgrajajo in žugajo ter pljuvajo po kršèanstvu,
so baje manjšina, ki je pa nevarna! Nevarna je tudi duhovna revšèina,
kadar se razgalja in vpije.
SUFYAN
IBN UNAYNAH
je
rekel med drugim tudi, da je zelo grd èas, ko pridejo do besede ljudje, ki vpijejo in
grozijo. To se ujema s kršèanskim naukom za postni èas, ko
vsak èlovek preverja, ali ima oblast nad samim seboj.
Imeti
v oblasti samega sebe je tudi zunaj kršèanstva, pravilo sreènega življenja.
Gašper
Rudolf
KRIŽEV POT LJUBKE ŠORLI
(1910 - 1993)
»Skoz trpljenje nas žlahtni
usoda« so besede iz posvetila, ki ga je oblikovala Ljubka Šorli
Bratuž za spominsko plošèo v
Zdravšèini pri Gradišèu ob Soèi, kjer je bila I. 1943 skupaj z mnogimi
Slovenci zaprta tudi sama, tolminsko-goriška pesnica.
V
postu zaustavljamo svoj korak ob življenjskem križevem
potu Ljubke Šorli in pesnitvi Križev
pot, ki jo
je napisala za cerkev svojega rojstnega kraja, za Tolmin. Njene preizkušnje so
segle v otroštvo, ko je z dvema sestricama odšla v
begunstvo na Jesenice, daleè od oèeta na fronti in matere, ki je morala ostati v
Tolminu. Kratka so bila leta njene dekliške zaljubljenosti, ko sta s poznejšim možem
Lojzetom Bratužem, škofijskim nadzornikom cerkvenih zborov v goriški škofiji,
snovala, ona je pisala besedila, nabožne pesmi, on pa jih prelival v glasbo. Tudi družinska
sreèa ni trajala dolgo, komaj dveletna hèerka Lojzka
in dvomeseèni sin Andrej sta izgubila oèeta,
potem ko so ga fašisti za božiène praznike 1936. zaradi slovenske pesmi
prisilili izpiti strojno olje in je èez mesec in pol umrl v strašnih
mukah. Naslednja postaja Ljubkinega križevega pota sega v leto 1943, ko jo je Collotti s
svojo bando dal aretirati in jo v tržaških zaporih muèil,
dokler ni obležala nezavestna. Kljub vsem krivicam je bila Ljubka Šorli »pesnica
ljubezni, miru in sprave«, kot jo je oznaèil
akademik France Bernik. Pesnitev Križev pot
Ljubke
Šorli je nenavadna; poleg 14 postaj ima še dve uvodni pesmi, da lahko s prvo, z Zadnjo veèerjo,
izhaja iz prošnje: »O Jezus, uèi nas ljubiti,/v imenu tvojem odpustiti«, ter
z zadnjo, z Vstajenskim spevom, more izraziti vero, da smo z vstajenjem zaznamovani
za veènost. Poudarka sta odraz pokoncilske dobe. V ostalih štirinajstih
pesmih je vpesnjeno Kristusovo trpljenje z nam znanim besedišèem: »smrtna
groza«, »izpil svoj kelih«, »zgrudi
se na tla«, »podobo svojega obraza vtisne, bled in strt«, »trpi
na gori Božji Sin«, »a sinu Mater izroèi«, »Gospoda
polože k poèitku«. Vsaka pesem vsebuje poleg svetopisemsko
utemeljene šestvrstiène kitice tudi dvostišje, ki
gaje razumeti subjektivno, iz pesnièinega zornega kota, obenem pa z glagolsko množinsko
prvo osebo zadobiva obèeèloveško poanto in se spreminja v našo
molitev. Tako z njo Jezusa prosimo, naj nas uèi
ljubiti in odpustiti, naj nam pokaže, kod nam je hoditi, naj po krivdah naših nas
ne sodi, svoj mir še nam naj razodene, z nesreènimi
naj nam da Èutiti, naj nas trpeti nauèi. Žalostna
Marija pa naj nam v sili poguma vlije. In še konèna
zahvala za trpljenje, ki ga je Odrešenik prestal za nas, saj nam je z njim dal življenje.
S Križevim potom je pesnica pokazala svojo odloèitev,
kako sprejeti lastno trpljenje, obenem pa tudi globoko vero v temelj kršèanske
veroizpovedi, od zadnje veèerje preko Kristusovega trpljenja, smrti in
pokopa do vstajenja. To v postu oživljamo in utrjujemo.
Mirni Jelen
TEDEN
DRUŽINE 2006
V
tednu ki seže letos od goda svetega Jožefa do
Jezusovega oznanjenja, torej v tednu, ki je pred nami, obhajamo Teden družine.
BIL JE
SKRAJNI ÈAS
Ko smo
zaèeli v Cerkvi bolj zavzeto obhajati Teden družine,
Dan staršev ali ponekod Materinski dan, nismo vedeli, da je bil
skrajni èas za ta obhajanja. Na, oèem
prikritem, notranje pa organiziranem - besedno in denarno vsiljivem, moèno
podprtem prizorišèu so se namreè vedno bolj strumno že
sprehajali zanièevalci moških in žensk, ki se poroèijo,
zakonskih parov, posebej onih, ki imajo otroke in veè
otrok! Na živce jim gredo zdaj zlasti oni zakonci in starši, ki
javno povedo, da skušajo živeti in graditi sreèo po
vzoru ljubeèega Boga...
V
ZADNJIH LETIH
so se
pri nas in v Evropi razšopirili v medijih, v javnosti in na politiènih
govornicah ljudje, ki so preprièani, ali so plaèani za
to?, da se na vse pretege hvalijo, da so »drugaèni«, ker zavraèajo
staromodnost »biti ženska« in »biti moški«. Najbolj pa so vzvišeni,
ko smešijo poroèenost, kar pomeni slovesno in javno odloèitev
za skupno življenje, kar je med kristjani odloèitev
za »vse dni svojega življenja«.
DRUŽINSKA
IZKUŠNJA
Družina je
in ostaja temeljna šola medèloveškega sožitja. Zato trdimo, da je družina, v
kateri so mož, žena in otroci, temeljna celica družbe, države,
Evrope in Cerkve. Samo v družini se uèimo, in nikoli dovolj ne nauèimo
osnovne družbene in kršèanske zakonitosti, da smo namreè drug
od drugega odvisni, da si pripadamo, da si želimo
dobro. Družinska izkušnja je zavedanje, da se nihèe ne
more uresnièiti, kadar se postavi zoper drugega. Ali èe živi,
kakor da drugega ni...
ÈLOVEKOVE PRAVICE
Zanièevalci
zakona in družine ob nobeni priložnosti
ne pozabijo, da se ne bi sklicevali na èlovekove pravice, na svoje pravice, na pravice
posameznika, ki lahko misli, kar hoèe, govori, kar hoèe,
dela, kar hoèe. V imenu tako izumljenih èlovekovih
pravic, sta zašla Evropa in svet v resno moralno krizo. V splošno
nelagodje, iz katerega ne vidimo izhoda.
Teden
družine, praznik staršev
prilaga osebnim pravicam posameznika pravico in odgovornost za vzpostavljanje
pristne globoke komunikacije med starši in otroki ter med samimi otroki. Mreža teh
odnosov je namreè temelj za vse druge kasnejše
odnose. Èlovek, ki se ne zna postaviti v trajen odnos z drugimi
že kot otrok, ni svoboden, ker je prikrajšan za
svobodno ravnanje z osnovno življenjsko izkušnjo,
ki je sestavljena iz nevidnih pa èloveka usodno zaznamujoèih medèloveških
odnosov.
Prisluhnimo
ljudem, zlasti v stiski in bomo ugotovili, da je zgrajena vsaka osebna sreèa iz
odnosov, za katere nas je, ali ni, usposobila družina.
Gašper Rudolf
ŽRTVE OGLAŠEVALSKEGA NASILJA
Veliko blebetamo o nasilju. Sodobna družba se ima za osvešèeno in uèinkovito v odkrivanju tega
pojava. Otrok bi recimo lahko klical policijo, èe ga mama ošvrkne po ritki. Pozornost,
usmerjena v neznatne oblike »nasilnosti« pa meèe pesek v oèi...
Smo kdaj razmišljali, kako nasilne so
lahko podobe, ki jih je otrok prisiljen gledati? Spominjam se muènega dogodka iz otroštva, ko so nam na
praznovanju pri sošolki prišle v roke èudne revije, skrite v noèni omarici njenih staršev... Nisem razumela, a
vedela sem, da ni dobro. Bilo je neznano, temno, umazano. Podobe so se vtisnile
vame in oskrunile èudovito nevednost, ki
otroku pripada.
Janez
Pavel II.
je
obdobje od petega leta do zaèetka zgodnje pubertete imenoval »leta
nedolžnosti«*; obdobje miru in vedrine, ki ga ne bi smele
skaliti neposredne informacije o spolnosti. Mislim, da je danes otroka nemogoèe tako
dolgo obvarovati, saj že ob vstopu v šolo
sliši stvari, ki vznemirijo njegovo radovednost. A èloveško
spolnost mu predstavimo kot nedotakljivo; kot božji
dar, ustvarjen za po daritev v ljubezni in ohranitev življenja.
S tem obèutkom svetega bi moral rasti in zoreti ... Toda ...
Obstajajo
strahote, ki so se vèasih skrivale po nekaterih noènih
omaricah, danes pa jih otroci vidijo ob cesti...
Plakat
za revijo Playboy je oèe veè otrok prviè
opazil v soboto, 25. februarja, v Šempasu, na poti iz Gorice proti domu. Gre za
umazano premišljenost oglaševalca. Plakat je oèitna
kršitev Oglaševalskega kodeksa, pa tudi Zakona o varstvu potrošnikov. Oglaševalec
si je privošèil izziv, na katerega je prièakoval
pritožbe. Toda - postopek terja svoj èas!
Zato so plakate izobesili ob koncu tedna!
V Šempasu
ga je nekdo v noèi iz sobote na nedeljo raztrgal. Sicer ne odobravam kršitev
javnega reda, vendar so meje... Midva z možem sva
se odloèila za dovoljeno pot in spoznala, da je vse skupaj
farsa. Namreè: Takoj v ponedeljek, 27. februarja, sva poslala pritožbo na
Oglaševalsko razsodišèe. Deset dni kasneje so se plakati še
vedno krohotali z oglasnih panojev, naši nemoèi v posmeh. Vprašala
sem na Oglaševalsko razsodišèe in izvedela, da bodo imeli izredno sejo šele
potem, ko na pritožbo dobijo odgovor oglaševalca.
Ta pa ima osem dni èasa! Jasno je, da je oglaševalec
èas izkoristil! Pritožbe so
torej obravnavali šele 10. marca! Direktorica razsodišèa mi
je odgovorila tudi, da je »samoregulativa oglaševanja
prostovoljni mehanizem, ki se mu zavezuje oglaševalska
industrija, zato ne more biti materialne ali kazenske odgovornosti.«
Kakšen
smisel torej ima, èe bodo plakate odstranili potem, ko so že
dosegli svoj podli namen?
Kaj
bomo storili, ljudje božji? Bomo samo nemoèno
gledali, skomignili z rameni in pustili, da nam unièijo
dragoceno in sveto nedolžnost otrok, ki so nam podarjeni v skrb in
vzgojo?
Nataša Lorenzutti, Osek
*Papeški svet za družino: Èloveška
spolnost - resnica in pomen (Družina 1996)
CERKVENI SHOD V VERONI - 3. DEL
Kristjani
morajo zaèutiti potrebo, da bodo odgovorno oblikovali odnos do
sveta komunikacij, vzgoje, izobraževanja in znanosti. Cerkev bo lahko dejavno
navzoèa v družbenem življenju le, èe bodo
kristjani z modrostjo in spoštovanjem svoje identitete znali povezovati razliène
poglede na življenje. »Misijonsko razsežnost
kršèanstva je potrebno na novo ovrednotiti, èe hoèemo da
bo zaznamovala naèin razmišljanja in držo
ljudi v današnjem èasu«. Zato je potrebno premagovati vse oblike »odtujenosti« v
današnjem svetu. Še posebej je potrebno biti kritièen do
vsake oblike kršèanskega prièevanja »ki ni uresnièeno«.
Danes, ko »oèitno pogrešamo znamenja èlovekovega
upanja in v razpetostih, ki jih prinašajo hitre kulturne spremembe« je vsak kristjan »poklican,
naj sodeluje z ljudmi današnjega èasa v raziskovanju in oblikovanju èloveku
bolj prijazne družbe.«
Škofje v dokumentu ob pripravi shoda poudarjajo tudi,
da je danes sicer razdeljena kršèanska identiteta izraz potrebe po obnovitvi
dialoga z verniki drugih religij in z vsemi ljudmi dobre volje. Na poseben naèin je
potrebno razvijati vzdušje sprejemanja, spoštovanja
in dialoga med kulturami in religijami. »Pot sprave med razliènimi
kršèanskimi družinami širi tista obzorja, ki vodijo do polne skupnosti
ene Cerkve. Brez preprièljivega ekumenizma ne moremo govoriti o novi
evangelizaciji evropskih držav s starodavno kršèansko
tradicijo.«
KATOLIÈAN GLASUJE ZA ŽIVLJENJE,
DRUŽINO, OKOLJE IN PRAVIÈNOST
Kolumbijski
škofje pozivajo vernike, da na splošnih in
predsedniških volitvah predvsem upoštevajo
potrebe države. V pastoralnem pismu opozarjajo kandidate in volivce
na nekatere veèje probleme: politièno reševanje
državljanske vojne, ki že leta
unièuje deželo; zašèita èloveškega življenja; boj proti revšèini;
družbeno blagostanje in prizadevanja za mir in skupno
dobro. Škofje ne podpirajo nobenega doloèenega
kandidata, ker ne želijo izvajati pritiska, ali omejevati svobodo
mišljenja katolièanov. Zelo jasno pa so spregovorili o kandidatih
in problemih, ki zaslužijo glas katolièanov.
Cerkev v Kolumbiji posebej skrbijo poskusi legalizacije splava, pritiski za
priznanje homoseksualnih zvez in vse drugo, kar ogroža družino. Škofje
izpostavljajo nujnost resnega politiènega zavzemanja v boju proti revšèini,
podpiranje trajnega razvoja, zaposlovanja in gospodarske rasti. Na koncu pisma
spet poudarijo stalno prizadevanje Cerkve za mir v državi,
ter pozivajo v boj proti korupciji, trgovini z mamili in nasilju. Državljanska
vojna že štiri desetletja zahteva 3.500 èloveških življenj
letno, beguncev pa je veè sto tisoèev. Cerkev, ki je plaèala
krvavi davek, že leta posreduje med sprtimi stranmi.
Aleš Rupnik
ZAGOVOR
Peter
je ukradel avto, toda kmalu so ga izsledili.
"Imate
kaj dodati v svojo obrambo?" ga vpraša sodnik.
"Samo
to bi rad rekel, gospod sodnik, da je avto stal pred pokopališèem in
sem paè logièno sklepal, da je njegov lastnik v grobu!"
KAPELA
SV.
JOŽEF - TEDEN DRUŽINE
Danes
je praznik sv. Jožefa, moža Marije, varuha svete družine in
varuha naših družin. Zato bomo do praznika Gospodovega
oznanjenja, obhajali teden družine. Liturgièno
praznovanje praznika sv. Jožefa bo jutri, v ponedeljek.
GOSPODOVO
OZNANJENJE
Praznik
Gospodovega oznanjenja praznujemo v soboto. Tej skrivnosti je posveèena
tudi naša cerkev in naša župnija. Vabimo vas k mašam ob
6:30, 8:00, 10:00 in k veèerni ob 19:00.
Pri veèerni
maši bodo otroci zapeli svojim staršem, ob
materinskem dnevu še posebej svojim mamicam. Zunanja slovesnost našega
praznika bo na belo nedeljo, 23. aprila.
RJUHE
ZA GOMO
Za
misijon Danila Lisjaka v Gomi ste darovali skupno 224 rjuh in 15 prevlek.
Hvala!
AKCIJA
ŽUPNIJSKE KARITAS
Danes
in prihodnjo nedeljo boste lahko oddali svoj dar za potrebne iz naše
okolice. Èlanice in èlani bodo pred cerkvijo zbirali vaše
prispevke: juhe, konzerve in denarna sredstva. Bog povrni!
KRISTUS ODREŠENIK
STARŠEVSKI
PRAZNIK
Prihodnjo
nedeljo bomo obhajali Praznik staršev z zahvalno mašo ob
11:00, pri kateri bodo sodelovali otroci, otroški
zbor in skavti.
PRVOOBHAJANCI
Osebno
sreèanje prvoobhajancev z enim od duhovnikov bo v soboto
25. marca ali dopoldne med 11:00 in 12:00; ali popoldne od
17:00 do 19:00. Otroka (z delovnim zvezkom) naj pripelje na
pogovor eden od staršev.
BIRMANCI
Birmanci,
ki niso šli v Oglej in Gradež 18.
marca, se bodo pridružili kateri od skupin iz Okrožja,
ali pa se bomo organizirali sami enkrat v maju. Se pogovorimo ta teden pri
verouku.
STARŠI
Èez 14 dni nadaljujemo s sreèanji s
starši in sicer za 4. in 5. razred.
UPOKOJENCI
Sreèanje
je v sredo ob 17:00.
KONGO
- GOMA
Današnje
nabirke so namenjene za zdravila, ki bodo spremljala Tanjo in Majo za delo v
zdravstvenem domu na misijonu v Gomi. Bog plaèaj!
KROMBERK
TEDEN
DRUŽINE
Po sklepu slovenskih škofov
obhajamo od danes do sobote, teden družine. Zato vabimo danes ob 18. uri h križevemu
potu oèete, matere in otroke. Naj bo ta teden intenziven èas
molitve in duhovnih spodbud. Vsaj nekajkrat pridite med tednom k maši.
Prebudimo se v zavesti, da je družina Cerkev v malem in najpomembnejša
celica življenja in prihodnost naroda.
DRUŽINSKO
ROMANJE V OGLEJ
Daljna
priprava birmancev obsega romanje v Oglej. Otroke spremljajo tudi starši.
Spoznali bomo zgodovinske korenine našega kršèanstva in zgodovino patriarhata. Obnovili bomo
krstne obljube kjer so bili kršèeni takratni katehumeni. Ob tem tudi primerna
razmišljanja in molitve. Popoldne gremo v Gradež, kjer
si bomo ogledali staro cerkev in krstilnico. Odhod avtobusa bo v soboto, 25.
marca, ob 8. uri.
PRAZNIK
SVETEGA JOŽEFA
bomo
praznovali jutri z mašo ob 18. uri.
GOSPODOVO
OZNANJENJE
Maša v
soboto bo ob 18. uri.
OSEK
STARŠI
VEROUÈENCEV
Danes
po župnijski maši bo ponovitev sreèanja
za starše verouèencev 7. in 8. razreda. Prihodnjo nedeljo, 26. marca,
po maši, pa sreèanje staršev verouèencev 2. in 3. razreda.
KRIŽEV POT
Danes
ob 14:30 je župnijski in romarski Križev pot
od kapelice na Vitovljah mimo novih postaj, ki jih je lani na binkošti
blagoslovil pater Vid Lisjak.
ROMANJE
DRUŽIN BIRMANCEV
v
Oglej in Gradež je zaradi objektivnih razlogov prestavljeno na soboto
1. aprila 2006.
SOLKAN
7.
SEJA ŽPS
bo v
ponedeljek 20. marca. Pospremimo jo z molitvijo in predlogi. ŽK je
imela svoje sreèanje 13. marca.
TEDEN
DRUŽINE
naj se
pozna predvsem v poglobljenih družinskih odnosih in v zvestejši družinski
molitvi (tudi s pomoèjo knjižice Družina moli).
DAN
STARŠEV
V
nedeljo 26. marca pri maši ob 10:00 sodelujejo verouèenci.
Po maši bodo staršem podarili šopek
pesmic.
SREÈANJA
STARŠEV
V torek
21. marca ob 19:00 starši 4. razreda (osemletke) verouka.
NAŠI
RAJNI
9.
marca je Gospodar življenja poklical 75-letno Ernesto Baskar, roj.
Koglot, Za spomenikom 9.
Njej
veèna luè in pokoj, sorodnikom pa Božja
tolažba!
ŠEMPAS
GOSPODOVO
OZNANJENJE
Na
praznik, 25. marca, bo sveta maša v Šempasu ob 9:00. V Ozeljanu bo ob 18:00 redna
nedeljska sveta maša. V nedeljo po maši otroci in mladi ob materinskem dnevu
pripravljajo krajši program
in vošèilo.
KRIŽEV POT
molimo
vsako nedeljo ob 14:00 v Šempasu in v Ozeljanu. Na 4. postno nedeljo
molitev oblikujejo sodelavke Karitas.
SREÈANJA S
STARŠI
Starši
otrok 3. razreda pridete na sreèanje v ponedeljek, 20. marca, 1. in 2. razreda pa v torek,
21. marca. Sreèanja so ob 19:00.
ŽUPNIJSKI GOSPODARSKI SVET
Sreèamo se
v sredo, 22. marca ob 19:30.
ANIN
SKLAD
V Anin
sklad, družinam z veè otroki, namenjamo 100.000 SIT.
KVATRNA
NEDELJA
Darovali
ste 44.560 SIT, ki jih namenjamo za potrebe škofije.
Hvala.
ZAHVALA
Krajevni
skupnosti Ozeljan - Šmihel se zahvaljujem za dar, ki ste ga namenili
za sreèanje starejših.
Molitev otroka za starše
Jezus,
prosim te za svojo mamo. Ti si hotel, da mi je dala življenje.
Brez nje me ne bi bilo. Hoèem ji biti za to hvaležen. Dolge mesece in leta je bdela nad menoj in
tudi sedaj neprestano dela zame. Bila mi je prva, ki mi je govorila o tebi in
me nauèila moliti. Prosim te, Jezus, blagoslovi jo in povrni
ji stokratno vse dobro, kar mi je storila. Obljubljam ti, da ji bom rad
pomagal, jo spoštoval in ljubil.
Kakor
mami, dolgujem svoje življenje tudi oèetu.
Pozabljam na skrbi, ki jih ima zaradi mene. Pomagaj mi, da bom bolje spoznal,
kaj dolgujem oèetu. Daj, da bom pozoren, iskren in hvaležen
otrok.
Jezus,
daj, da se bosta oèe in mama med seboj dobro razumela. Daj, da bomo
sreèna družina, v kateri boš ti s
svojo materjo Marijo stalni gost in naš prijatelj.
POSTNO
SREÈANJE
V èetrtek,
23. marca, bo v predavalnici župnije Kristusa Odrešenika
tretje postno sreèanje.
Dr.
Marjan Turnšek bo spregovoril na temo PRED IZZIVI PARANORMALNIH POJAVOV.
Lepo
vabljeni!
KRIŽEV POT
NA SVETO GORO ZA MLADE
Mlade
vabimo k molitvi križevega pota. na Sveto Goro v soboto, 25.
marca. Pri prvi postaji se zberemo ob19:30.