LETNIK V I
|
ŠTEVILKA:11
|
22. NAVADNA NEDELJA
|
13. NOVEMBER 2005
|
ARHIV_LETNIK VI
REALIZEM CERKVE
Konec
cerkvenega leta me vsako leto znova pripravi do obèudovanja.
Obèudujem neomajni realizem Cerkve, ki veje iz Božje
besede, ki jo v teh nedeljah ponuja kristjanom v premišljevanje.
Ne da se zapeljati všeènosti èasa, ne išèe tržnih niš, nima posebne ciljne skupine. Njena tržna niša je èlovekovo
srce, njena ciljna skupina èloveštvo, èas pa je samo lok med obema Kristusovima
prihodoma, na katerem uresnièuje besedo apostola Pavla, ki jo je napisal
svojemu uèencu Timoteju: "Oznanjuj besedo, vztrajaj v
ugodnih in neugodnih okolišèinah" (2 Tim 4,2).
Èloveštvo, zlasti zahodni svet, je danes stanju
vztrajnega zanikanja resniènosti in krèevitega
bega pred njo. Mislim, da nisem daleè od resnice, èe reèem, da
glavni napor èloveštva danes lahko opišemo z
besedo: ohranjevanje. Sicer res stalno govorimo o napredku in razvoju, vendar
ti dve kategoriji zadevata zunanje, za èlovekovo bistvo nepomembno podroèje.
Kjer pa gre za bistveno, èlovek noèe razvoja, noèe
napredka. Nihèe danes noèe biti star, èeprav
je starost povsem naravna stopnja èlovekove rasti. O smrti raje ne bi spregovoril, èeprav
vsaka smrt posebej pomeni višek razvoja posameznika in pobiranje sadov
njegovega življenja.
V takšno
stanje duha nam danes Božja beseda govori o tem, da nam je vse v življenju
dano na posodo. Prišel bo trenutek, ko se bo Upnik vrnil in nas
povprašal o našem oskrbovanju. Velièina
tistega trenutka bo v tem, da ne bomo mogli pobegniti v noben privid, da se ne
bomo mogli umakniti v svet navidezne resniènosti.
To bo praznik resnice in vrhunec èlovekovega dostojanstva, ki se bo razodevalo v
Božjem spoštovanju osebne odgovornosti posameznika.
To ne
bo priložnost za razkritje velikih dejanj. Ne, to bo èas, ki
bo osvetlil majhna dejanja zvestobe: "Dobri in zvesti služabnik!
V malem si bil zvest. Vstopi v veselje svojega gospodarja!"
p. Stane
SLOVENSKA
DRŽAVNA HIMNA - ZDRAVLJICA
Letos
obhajamo 100. obletnico uglasbitve slovenske državne
himne Zdravljice. Avtor besedila je, kot je veèini
znano, France Prešeren. Manj znane pa so okolišèine v
katerih naj bi besedilo nastalo.
Podnanoški
vikar, vinski strokovnjak, kemik in zgodovinar Matija Vrtovec je veliko pisal
za takrat osrednji slovenski èasopis Kmetijske in rokodelske novice. Že v
tretji številki tega èasopisa je leta 1843 v svoji hvalnici vinski
trti direktno naprosil prvega pevca med njimi (Franceta Prešerna),
da bi spisal kakšno boljšo hvalo vinski trti. Prešeren
mu je odgovoril s svojo hvalnico - Zdravljico, ki jo je zložil
jeseni 1844. V verze Zdravljice je položil »svoje misli o slovenstvu, slovanstvu in èloveèanstvu«, zato
Zdravljica dolgo ni bila objavljena. V èasu marène revolucije 1848 pa so politiène
spremembe omogoèile, da je prviè izšla in sicer v Bleiweisovih novicah in v Kranjski
èbelici. To je bil zadnji pesnikov nastop v javnosti.
60 let
kasneje je Zdravljica dobila nove razsežnosti. Leta 1905 jo je kot prvi uglasbil podnanoški
rojak in velik skladatelj Stanko Premrl. Med študijskimi
poèitnicami se mu je pri delu v trgovini na Lozicah v Vipavski
dolini, kjer je pomagal sorodnikom, utrnila zamisel za uglasbitev Prešernove
Zdravljice. Zaèeto delo je nato v jeseni, ko je nadaljeval študij
na Dunaju, dokonèal. Uglasbil jo je za mešani in
moški zbor. Premrlova Zdravljica je bila prviè
objavljena v reviji Novi akordi leta 1906. Zdravljica je po njegovi uglasbitvi
doživela še 18 drugih.
Komponirali
so jo tako priznani in znani skladatelji kot so: Ubald Vrabec, Benjamin Ipavec,
Maks Pirnik, Davorin Jenko, Vinko Vodopivec in Lucijan Marija Škerjanc.
Med njimi je najimenitnejše mesto zasedla prav Premrlova uglasbitev, ki je
že v èasu majniške deklaracije »užgala
do plamena, kjerkoli se je oglasila.«
Že v èasu Socialistiène
republike Slovenije v okviru Jugoslavije, so pristojni iskali takratnemu èasu primerno
himno. Na izboru za slovensko himno so bile leta 1972 predlagane tri skladbe: »Naprej
zastava slave« Davorina Jenka (besedilo Simon Jenko), »Naša
pesem« Marjana Kozine (besedilo Mile Klopèiè) in
Premrlova ter Prešernova Zdravljica. Iskanje primernega besedila in
napeva pa ni tako kmalu prineslo rezultata. Ustavna dopolnila ustave iz leta
1974, ki so bila sprejeta leta 1989 pa so že
uveljavila razpoloženje slovenskega naroda, ki se je vse bolj
nagibalo v prid Zdravljici. V dopolnilu XII je bilo doloèeno, da je himna takrat še
Socialistiène republike Slovenije Zdravljica. Podrobnejša doloèila o
himni so bila sprejeta leta 1990, tik pred spremembo politiènega
sistema v Sloveniji. Zakon o himni že takrat navaja, da je besedilo himne sedma
kitica Prešernove Zdravljice ter da je melodija iz istoimenske
Premrlove zborovske skladbe. Ta odloèitev je bila potrjena tudi z ustavo samostojne
in neodvisne Republike Slovenije, ki je bila sprejeta konec leta 1991.
Monika
Kovaèiè
ZAKAJ
JE JEZUS NAGNAL TRGOVCE IZ TEMPLJA?
Neizbežno se
nam približuje èas, ko izbruhne ena najobsežnejših
epidemij našega èasa nakupovalna mrzlica.
Pojav
prerašèa v bolezen odvisnosti, pravo razvratnost. Kakor vsaka
druga zasvojenost ponuja užitek, umik od vsakdanjih skrbi, a jih hkrati
poglablja, ne osreèuje in ne poteši
notranjega èloveka.
Ob tem
vidim dve sliki:
Najprej
bližnjo...
Nakupovalni
blišè v grdih stavbah raznih »najboljših
sosedov«, ki rastejo kakor plevel, na površinah,
kjer je nekoè uspevalo žito... Èrede, ki norijo, zapravljajo, se nažirajo,
se obdajajo z nepotrebnimi stvarmi in se zaganjajo kakor ovce v ogrado. »Solata« po
nabiralnikih, ki vzgaja obsedenega potrošnika in daljnosežno unièuje
gozdove, brez katerih se bo življenje na Zemlji konèalo. Otroci,
ki se šopirijo z modnimi oblaèili,
se meèejo ob tla po trgovinah in tulijo pred televizorjem.
In
potem sliko, ob kateri si lahko pokrijem oèi in
si reèem: »Ni, ni!« ...
Neki drugi, revni otroci, ki garajo za naše udobje, si kvarijo zdravje zaradi golega preživetja.
V tovarnah brez èistilnih naprav, ki unièujejo
planet z druge strani, tako da nam s plašnicami ni treba gledati v tisto smer...
In kaj
me ob tem najbolj zbode? Da se ob poplavi trgovske nesnage pojavi ponudba katoliškega èasopisa!
Veliko nagradno žrebanje! Bogate nagrade! Avto, pralni, sušilni
stroj, televizor...! Sto nagrad! Ponudbo lahko slišimo
pri oznanilih, ob koncu bogoslužja...
Mar ni
Jezus nagnal trgovce iz templja?
Nataša Konc
Lorenzutti, Osek
NAKUPOVALNA
BOLEZEN
Na
Hrvaškem so raziskovali, kako je pri njih z nakupovalno
boleznijo. Veè kot 80.000 ljudi trpi na Hrvaškem
zaradi bolezni nenadzorovanega kupovanja, kar se konèa s
finanènim in veèkrat tudi z duševnim
zlomom. Nakupovalna odvisnost je pogostejša pri ženskah, kar pa ne pomeni, da se ne prime tudi moških.
Bolezen se pokaže tedaj, ko ljudje kupujemo, ne da bi gledali na
potrebe in na denarne možnosti. Nakupovalna bolezen se poraja kot izhod
iz neke vrste življenjske praznine.
Nakupovanje
je odvisnike kot notranje olajšanje, èemur sledi potem nezadovoljstvo in tudi oèitek
vesti. Zaradi tega ljudje zapadejo v depresijo ter se jih loti nesorazmeren
apetit ali zavraèanje hrane.
Bolezen
skušajo zdraviti z antidepresivi. Najbolje pa je pravoèasno
dati sebe in nakupovanje pod kontrolo pameti. Za zaèetek
tako, da ne nakupujemo na nedeljo in da ne hodimo v trgovino takrat, ko se
nimamo kam dati.
(Prim.
Delo, 7. nov. 2005, str. 10)
NAŠE
MESTO: IGRALNIŠTVO (4)
DUH ÈASA
Znaèilno
je, da se je pojav postmodernizma zaèel prav v arhitekturi, s knjigo iz leta 1972, ki
ima pomenljiv naslov: Learning from Las Vegas. Knjiga je delo ameriškega
arhitekta in teoretika Roberta Venturija (soavtorja: Denise Scott Brown in Steven
Izenour)
Termin
postmodernizem je uvedel kasneje Charls Jencks s knjigo The Language of Post-moderen
Architecture (1977). S kultno Lyotardjevo knjigo La Condition post-moderne
(1979) se je razprava prestavila na podroèje filozofije in dobila planetarne razsežnosti.
Venturi
iz analaze Las Vegasa izpelje temelje za svojo arhitekturno produkcijo. Geslo
moderne, da forma sledi funkciji ovrže v prid simbolom, ki preglasijo formo. Direktno
sporoèilo: TO JE HIŠA, prevlada nad hišo
samo. Kièaste, populistiène zgradbe casinojev Las Vegasa zoperstavi
intelektualistiènim, abstraktnim, geometrijskim formam moderne
arhitekture. Nasproti Loosovi opredelitvi, da je ornament zloèin,
Venturi povzdigne v najvišjo vrednoto ornament, znak, simbol, dekoracijo.
Adolfu Loosu se zdi tetoviranje, okraševanje telesa primitivno, regresija. Ne smemo se
èuditi, èe je zadnje èase
tetoviranje v veliki modi.
Moderna
arhitektura je etièna, postmoderna je estetièna.
Estetika zmaga nad etiko.
Postmodernizem
je z estetizacijo Auschwitza vnesel etièni relativizem. Razlike med Dobrim in Zlim ni veè. Vse
zgodbe so enakovredne. Velikih zaèetnic ni veè.
Zabrisan je izkorišèevalski princip multinacionalk. Postmodernizem
ni niè drugega kot kulturna logika poznega kapitalizma (F.
Jameson), v katerem adidaske teledirigirajo željo
najstnika zahodne poloble, proizvajajo pa jih naj
stniki
v zakotjih vzhodne poloble. Globalizacija je le globalizacija izkorišèanja.
Kapital nima mej in moralnih predsodkov, gre tja, kjer je profit najveèji in
se najhitreje oplaja. Igralnice in hazard se množièno
selijo na Internet.
LE ZLO JE NOVICA
Ko
informacije potekajo s svetlobno hitrostjo, se uresnièi
McLuhanova globalna vas. Nesreèo, ki se je zgodila v Mongoliji, doživljamo,
kot da bi se zgodila v sosednji ulici. Prav ta istoèasnost,
hkratnost v realnem èasu relativizira in nevtralizira vsakršno
iskreno soèustvovanje. Le negativno, Zlo, vzpostavlja atraktivno
informacijo, postaja Zemlja, Hudièev planet. Le Zlo je zanimiva novica. Veèja ko
je katastrofa, atraktivnejša je novica. Vrednost novice se meri v
hektolitrih prelite krvi. Ker je medij masaža
(McLuhan), smo že tako zmasirani in naravnani, da nas niè veè ne
prizadene, èakamo samo še tisto zadnjo novico: vesoljni potop. No
limits, Extreme, Guinessova knjiga, Hero for one day, to so slogani, ki jih
vsiljujejo množièni mediji. Prièajo pa
o totalni brezvrednosti èloveškega življenja. Življenje je brez vrednosti, èe ga
ne postavimo na kocko. Ta fatalistièni odnos do svetosti življenja
je, vsaj kaže se tako, postal del naše
balkanske nacionalne biti.
Èe je svet okrog nas tak, kot je, kaj je potem narobe z
igralništvom? Kaj je to takega, nad èimer
bi se bilo potrebno zamisliti ali zgražati? Saj je vendar vse tako lepo urejeno: sveže
zelenice pred blešèeèimi zgradbami casinojev in toliko raznobarvnih
luèk, poplesajoèa nasmejana dekleta in sprošèeni
fantje.
Vinko
Torkar
SPOROÈILO IZ
KÖLNA 11. DEL
Po sreèanju z
nemškim predsednikom Horstom Köhlerjem je papež
Benedikt XVI.
odšel v
sinagogo v Kölnu. Tam so »nemškega papeža« prièakali rabin in trije predsedniki židovske
skupnosti, ki je najstarejša v Nemèiji. Najprej so šli v
prvo nadstropje, kjer je »Dvorana spomina« in se
v njej spominjajo milijonov žrtev, še posebej muèencev
iz skupnosti v Kölnu. Po kratki molitvi, je papež odšel v
sinagogo, kjer so ga pozdravili eden od predsednikov Michael Rado in rabin
Netanel Teitelbaum. V svojem nagovoru se je sveti oèe
zavzel za izboljšanje odnosov z židovskim ljudstvom, ko je poudaril poseben pomen
odloèilnih korakov papeža
Janeza Pavla II.
na tej
poti zbliževanja. Zgodovina odnosov med židovsko
in kršèansko skupnostjo je dolga in zelo komple
ksna.
Bila so obdobja dobrega sodelovanja, prišlo pa je tudi do preganjanja Judov v Kölnu leta
1424. V dvajsetem stoletju se je zgodilo najmraènejše
obdobje evropske zgodovine z izbruhom novopoganske rasne ideologije, kar je
privedlo do tega, da je država naèrtovala in tudi dejansko uresnièevala
iztrebljanje evropskega židovstva, ki ga poznamo z imenom Shoah. »Prav
zato, ker niso priznavali Božje svetosti, so iznièili
tudi svetost èloveškega življenja«, je rekel papež in
spomnil, da je samo v Kölnu poimensko znanih 7.000 židovskih
žrtev. Veè milijonov Židov
je bilo ubitih v zbirnih taborišèih, v plinskih celicah. To je bila »skrivnost
zla«, kakor je ob 60. obletnici osvoboditve Auschwitza
povedal Janez Pavel II.
OBISK
V MOSKVI
S
sveto mašo v katoliški katedrali v Moskvi je nadškof
Giovanni Lajolo, tajnik v Državnem tajništvu za
odnose z državami, vèeraj zakljuèil
obisk v Rusiji. V štirih dneh, ki jih je preživel v
Rusiji, je imel vrsto sreèanj diplomatskega in ekumenskega znaèaja. S
tem slavjem so istoèasno zakljuèili
leto, posveèeno evharistiji ter evharistièni
kongres nadškofije Matere Božje. »Naj bo evharistija znamenje upanja, tiste
kreposti, ki teži k pravi prihodnosti, luèi in
dovršenosti, ki ne pozna zatona«, je v
nagovoru povedal nadškof Lajolo.
»Evharistija nas napolnjuje z ljubeznijo, ki edina more
utešiti lakoto in žejo v našem, vedno romarskem srcu. Kristjan, romar nikoli
ne hodi osamljen, ampak v družbi z Jezusom Kristusom., ki je vedno z nami, vse
dni našega življenja. Evharistija ima veliko družbeno
vrednost, ker ustvarja skupnost vernih. Poleg tega vabi k prièevanju
in poslanstvu, je sodelovanje v velikem in radostnem oznanilu o resnici, ki
spreminja èlovekovo življenje in vodi v karitativno delovanje«, je
med drugim povedal nadškof Giovanni Lajolo.
Aleš
Rupnik
Martinovalec
Pepe
je že od zgodnjega poldneva v gostilni. Zunaj je mrak.
"Pepe,
bliža se nevihta", pravi gostilnièar.
"Kakšna
nevihta, ko pa je bilo ves dan sonce in je èisto
jasno!" odvrne Pepe.
"To
že," reèe gostilnièar, "ampak po cesti gre tvoja žena!"
KAPELA
ZAÈETEK PRIPRAVE NA BIRMO
Verouèenci 7. in 8. razreda (devetletke) so prièeli vèeraj v
cerkvi Kristusa Odrešenika dveletno pripravo na birmo. Zaèetek
priprave v župniji bo prihodnjo nedeljo pri maši ob
18. uri, ko bodo prejeli sveta pisma. Ta dan priènejo
tudi s sreèanji v birmanskih skupinah. Podrobnosti smo se s starši
kandidatov za birmo dogovorili na našem sreèanju. Birmanci, njihovi starši in
animatorji se priporoèajo v molitev, da bi priprava rodila sadove v dušah teh
mladih kristjanov.
MARIJA ROMARICA
Tudi letos bo v adventnem èasu
domove obiskovala »Marija Romarica«. Na
oglasni deski zadaj je tabela. Tisti, ki jo želite »pogostiti« z
dnevom molitve, se vpišite!
DAR ZAHVALNE NEDELJE
Na
zahvalno nedeljo smo za potrebe škofije darovali 86.380 SIT. Za vaš dar
se Vam je že zahvalil g. škof v svojem pismu.
KRISTUS ODREŠENIK
KRISTUS KRALJ
V veži je
spored èešèenja Svetega Rešnjega
Telesa. Ta dan gremo v cerkev najmanj dvakrat, da izkažemo
hvaležnost Kristusu Kralju za njegovo zakramentalno navzoènost,
pa tudi svojo pripadnost župniji Kristusa Odrešenika.
SKUPNO ÈEŠÈENJE
Od 15:00 do 16:30 bo skupno èešèenje
pod vodstvom p. Tomaža Podobnika ob sklepu evharistiènega
leta. Ob 16:30 bodo sledile
litanije Srca Jezusovega. Ob 17:00 bo
vodil g. škof Metod sklepno mašo, med
katero bo birmancem blagoslovil Sveto pismo in jim ga simbolièno
izroèil. Po maši se zberemo ob g. škofu v
kletni dvorani s pevci in bogoslužnimi sodelavci. Na praznik ni maše ob
19:00.
SPOVEDOVANJE
Pred
praznikom bo na voljo spovednik v èetrtek, petek in soboto, vsak veèer od
16:30 do veèerne maše.
BIRMANCI
Danes se s starši birmancev pogovarjamo o korakih pri uvajanju
birmancev, ki jih bomo naredili v tem delovnem letu, o glavnih terminih, o pripravljenem
gradivu, ki ga dobijo na današnjem sreèanju za takoimenovani božièni
krog sreèanj.
SVETI KRST
Na
zahvalno nedeljo, 6. t.m., so bili kršèeni: Grega
Ahlin, sin Sama in Mirande Beguš; Jerneja
Badaliè, hèi Branka in Patricije Ferjanèiè; Luka Majie, sin Nediljka in Iris
Kuzmin; Patrik Štrukelj, sin Aljaža in Nastje Uraniè. Naj
jih spremlja Božji blagoslov!
ZAHVALNA NEDELJA 2005
Na
zahvalno nedeljo smo zbrali 193.690 SIT, kar je dar za gradnjo in vzdrževanje
zgradb v naši škofiji. Naj Bog poplaèa s
svojim blagoslovom vsakega darovalca in darovalko!
KROMBERK
KRST
V
nedeljo, 6. novembra, sta zakonca z Grajske ceste Winkler Benjamin in Andreja
prinesla h krstu 3. hèerko Tjašo. Na praznik Kristusa Kralja, 20. novembra, je
prejela sveti krst tudi Dalila Adelajda, hèi
Miralema Šahmana in Loredane Humar. Naše
iskrene èestitke. Gospod Jezus Kristus, po krstu in
birmi ju napravi za zvesti uèenki in prièevalki
evangelija.
NABIRKA
Za
misijone ste darovali 30.000. »Reveže boste vedno imeli med seboj«(Jezus).Bog
plaèaj.
OSEK
ZAHVALA
vsem,
ki štev minulih cerkvenih praznikih in spominskih dneh kaj
pripravili, prihajali, pomagali in sodelovali, prepevali in pritrkavali,
krasili, darovali...
Hvala
za nabirke: v septembru za semenišèe 20.200 SIT, v oktobru za misijone 30.750 SIT,
na zahvalno nedeljo 23.000 SIT in na farni praznik pri ofru za cerkvene
potrebe.
HVALA
duhovnikoma iz Solkana za pomoè 1.
in 2. novembra in g. patru s Svete Gore za vodenje
slovesnosti v èast sv. Martinu! Hvaležni smo
piscem dobrih èlankov v prilogi ZNAMENJA, ker pojasnjujejo nevarna
dogajanja v sodobni družbi.
DRUŽINSKA MAŠA
bo v
sredo, 16. novembra ob 17. uri, za starše in verouèence 3. in 4. razreda. Pridite!
SOLKAN
KRISTUS KRALJ VESOLJSTVA
V
nedeljo 20. novembra se potrudimo za udeležbo pri
prazniènem bogoslužju ob 10:00 ali 18:00. Rezervirajmo si še pol
ure za obisk Jezusa v cerkvi ob celodnevnem èešèenju
po tem razporedu:
11:00 možje; 11:45 mladi in 9. r. (9);
12:30 kdor more;
14:00
Jezusova mala šola, 1. r. in 2. r (9) s starši;
14:30 3. r. (9) in 3. r. (8) s starši;
15:00 4. r. in 5. r. (8) s starši;
15.30 birmanci 2007 s starši;
16:00 žene;
17:00 pevci;
17:30 sklep.
KRST
22.10. je bil kršèen Jakob Saksida. Veselimo se s starši,
Jakobu pa vošèimo, da bi odrasel v dobrega Jezusovega uèenca
po vzoru svojega krstnega zavetnika.
NAŠI RAJNI
5.
novembra je Gospodar življenja poklical 58-letnega Branka Goloba, Valentinèièeva
26. naj mu podari veèen mir in domaèim
tolažbo vere!
ŠEMPAS
BIRMANCI
V
nedeljo, 20. novembra, na praznik Kristusa Kralja se bodo pri maši
predstavili birmanci letnika 2007. Ob koncu maše bomo
blagoslovili Sveta pisma, ki bodo birmance spremljala na njihovi poti priprave
in so dar staršev. Že sedaj smo povabljeni, da birmance (31) vkljuèimo v
naše molitve. Z animatorji birmanskih skupin se sreèamo v
petek, 18. novembra ob 19:00.
ZAHVALNA NEDELJA
Vaš dar
na zahvalno nedeljo je bil 54.306 SIT. Namenjamo ga za Dijaški dom
v Vipavi. Bog povrni. Ob
nedelji sv. Martina lahko poravnate vaše obveznosti do župnije.
KARITAS
Sreèanje èlanic
in sodelavk Karitas imamo v torek, 15. novembra ob 18:30.
ADVENT PRI NAS DOMA
povabljeni
ste, da se vpišete za obisk Svetogorske podobe.
»Veliko ljudi me prosi, naj
jim govorim o nebesih in posmrtnem življenju. Vèasih se ob tej prošnji nasmehnem,
ker ne vem veè kakor oni. Ko pa me je neki mlad èlovek vprašal, èe se veselim,
da bom združen z Bogom in z vsemi, ki so šli pred, menoj, sem se navezal na
nekaj, kar sem že prej povedal v tej knjigi. Prvikrat, ko sem z mamo in sestro
potoval v domovino svojih staršev v Tonadico di Pnimiero v severni Italiji, sem
èutil, da sem, tam, že nekoè bil. Po letih gledanja maminih albumov sem poznal gore,
pokrajino, hiše, ljudi. Kakor hitro smo prišli v dolino, sem rekel: «Moj Bog,
ta kraj poznam. Doma sem. » Tako tudi mislim, da bo prehod iz trga življenja v veèno
življenje nekaj podobnega. Doma bom.«
Chikaški kardinal J. Bernardin; Dan miru, Ognjišèe 2004
VEÈERI ZA RAZPOROÈENE
so na
Sveti Gori v Duhovno izobraževalnem središèu TAU
(obnovljeni prostori zgornje postaje žiènice) vsako drugo in èetrto
nedeljo v mesecu. V mesecu novembru je to nedelja, 13. in 27., ob 18. uri. Sreèanja
so v pomoè razvezanim, ki se želijo
sreèati s sabo in z razvezo, ki potrebujejo pomoè in
razumevanje... Veè informacij dobite na telefonski številki
041 862 469.